728 x 90
728 x 90
728 x 90
728 x 90

מבחן חשיפה

מבחן חשיפה
סקר TGI

על פי סקר TGI לחצי הראשון של 2015, "ישראל היום" הוא העיתון הנקרא בישראל בימי חול עם 40.8% חשיפה. ברדיו – הובלה של תחנות גלי צה"ל, עם 45% האזנה

על פי סקר TGI לחצי הראשון של 2015, שמדד את חשיפת העיתונים המודפסים ותחנות הרדיו בחודשים ינואר-יוני השנה, ישראל היום הוא העיתון הנקרא בישראל בימי חול עם 40.8% חשיפה ( 39.8% חשיפה לחודשים יולי 2014-יוני 2015). לעיתון ידיעות אחרונות נמדדה בימי חול חשיפה של 35.5% (35.4% במהלך השנה האחרונה); הארץ – 4.6% (5.2%); מעריב השבוע – 4.2% (3.6%).
בגיליונות סוף השבוע, ידיעות אחרונות עם 38.2% (38.8%); ישראל היום – 36.9% (35.5%); הארץ – 5.9% (6.5%); מעריב סוף השבוע 5.9% (5.6%) ומקור ראשון 3.3% (3.1%).
בעיתוני הכלכלה מוביל כלכליסט עם 11.4% חשיפה, יותר משני המתחרים שלו יחדיו: דה מרקר – 4.5% וגלובס – 4.3% (בימי חול).
בשבועונים – לאשה עם 7.8% חשיפה ופנאי פלוס עם 3.2%. בירחונים: מנטה עם 2.7%, נשיונל גאוגרפיק ישראל – 2.2%; בלייזר – 1.8% ומגזין דה-מרקר עם 1.7%.
ברדיו – הובלה של תחנות גלי צה"ל, עם 45% האזנה בחציון הראשון של 2015 לעומת 41.8% בחציון שלפניו: גלגלצ עם 34.2% וגלי צה"ל עם 23.8%.
קול ישראל עם 38.1% בחציון האחרון – רשת ב' יורדת עם 24% בחציון האחרון לעומת 25.6% בזה שלפניו; רשת ג' – 14%; רשת א' עם 3.5%, לעומת 4.1% בחציון הקודם.
בתחנות הרדיו האזוריות, מובילה בחשיפה תחנת רדיו אקו 99FM, עם עליה משמעותית ל-8.5% בחציון האחרון מ-7.3% בחציון שלפניו. אחריה רדיוס עם 7.4% בחצי השנה האחרונה. רדיו 103 ללא הפסקה – עם ירידה ל7.3% ורדיו תל אביב עם 3.3% חשיפה; רדיו לב המדינה עם 4.6% בחציון האחרון ורדיו חיפה עם 3.3%
בתחנות הרדיו החרדיות קול חי עברה להוביל עם 5.6% חשיפה, לעומת 5.1% בחציון הקודם. רדיו קול ברמה 4.5% עם חשיפה לעומת 5.5% בחציון הקודם.סקר TGI מבוצע ע" קנטאר מדיה. הסקר מבוסס על מדגם מייצג של 2,505 מרואיינים במגזר היהודי בגילאי 18+, המשקפים אוכלוסייה בשיעור של 4,182,000 נפש. סקר TGI בישראל נערך משנת 1998, והתוצאות מתפרסמות פעמיים בשנה.
קנטאר מדיה מחקרי טי.גי.אי, מקבוצת קנטאר מדיה, מתמחה במחקרים סינדיקטיביים ומתמשכים, כאשר המימון מתחלק בין כל הגורמים בתעשייה. קבוצת קנטאר מדיה מבצעת, בין היתר, את מדידת הצפייה בטלוויזיה בישראל (מדידת הרייטינג באמצעות מערכת הפיפל-מיטר) עבור הוועדה הישראלית למדרוג.
מאגרי המידע של החברה מהווים כלים חיוניים לענף השיווק. כיום, המאגרים נמצאים בשימוש אצל למעלה מ- 30 משרדי פרסום וחברות לתכנון מדיה בישראל, אצל מפרסמים ובעלי מדיה רבים.

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

כנס אילת לעיתונות 2018

הרשמו לניוזלטר

קבלו מדי שבוע אל תיבת הדואר האלקטרוני שלכם מבחר כותרות, ידיעות, כתבות ומאמרים בנושאי תקשורת ועיתונות מהארץ ומהעולם.