728 x 90
728 x 90
728 x 90
728 x 90

אבן דרך משמעותית

אבן דרך משמעותית
אילוסטרציה: pixabay

תחזית של חברת המחקר eMarketer: ההוצאה על פרסום דיגיטלי בארה"ב תעלה בשנת 2019, בפעם הראשונה, על סך ההוצאה בערוצי הפרסום המסורתיים

בשנת 2019 צפויה תעשיית הפרסום לצין אבן דרך משמעותית, כשסך ההוצאה על פרסום דיגיטלי בארה"ב תעלה לראשונה על סך ההוצאה בערוצי הפרסום המסורתיים. כך עולה מתחזית עדכנית של חברת המחקר eMarketer.
 

ככלל, נתח ההוצאה על פרסום בערוצים המסורתיים ירד ל-45.8% ב-2019, מ-51.4% ב-2018.

 

על -פי התחזית, עד שנת 2023 יתפוס הפרסום הדיגיטלי נתח של למעלה משני שלישים מסך ההוצאה הכוללת על פרסום.

 

מהתחזית עולה כי סך ההוצאה על פרסום דיגיטלי בארה"ב יעלה השנה ב-19% ל-129.34 מיליארד דולר – 54.2% מתחזית ההוצאה הכוללת על פרסום. הפרסום במכשירים הניידים ימשיך לאחוז בנתח דומיננטי, עם 87.06 מיליארד דולר במהלך השנה הקרובה.
 

במהלך השנה הקרובה צפוי לרדת, בפעם הראשונה, גם הנתח המשותף של גוגל ופייסבוק בעוגת הפרסום, למרות הגידול בהכנסות של ענקיות האינטרנט.
 

החברה שצפויה להגדיל השנה את הנתח שלה, על חשבון שאר השחקנים, היא אמזון. על פי התחזית, ענקית הקמעונאות תגדיל את היקף הפרסום בפלטפורמה שלה ב-50%, כשהנתח של בשוק הפרסום הדיגיטלי בארה"ב יאמיר השנה ל-8.8%.
מדריכים, כגון דפי זהב, צפויים לספוג ירידה של 19% מהכנסות מפרסום ועיתונים ומגזינים מודפסים יחוו ירידה של 18% מההכנסות מפרסום.
 

ההוצאה על פרסום בטלוויזיה בארה"ב צפויה לרדת ב-2019 ב-2.2% ל-70.83 מיליארד דולר, בעיקר מכיוון שלא יתקיימו השנה בחירות או אירועי ספורט גדולים. הקמפיין לנשיאות ארה"ב בשנה הבאה צפוי להזניק את ההוצאה על פרסום בטלוויזיה בארה"ב, לפני נסיגה נוספת שצפויה בשנים שלאחר מכן.

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

תגובות פייסבוק

השאר תגובה

כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב- *

בטל תגובה

כנס אילת לעיתונות 2018

הרשמו לניוזלטר

קבלו מדי שבוע אל תיבת הדואר האלקטרוני שלכם מבחר כותרות, ידיעות, כתבות ומאמרים בנושאי תקשורת ועיתונות מהארץ ומהעולם.