728 x 90
728 x 90
728 x 90
728 x 90

טוקבקים במשורה

טוקבקים במשורה

הוול סטריט ג'ורנל החל ליישם אסטרטגיית תגובות חדשה, שלטענתו כבר מוכיחה את עצמה: הקטנת מספר הכתבות הפתוחות לתגובות ומתן האפשרות להגיב רק למנויים משלמים

הוול סטריט ג'ורנל, העיתון היומי הנפוץ ביותר בארצות הברית, מציג אסטרטגיית תגובות חדשה, במטרה לקדם את איכות הדיון באתר שלו ולשפר את חוויית השימוש של המנויים.
 
האתר Digiday מדווח כי מאז החודש שעבר, צמצם המו"ל של הוול סטריט ג'ורנל את מספר הכתבות שהוא פותח לתגובות – כולן מאחורי חומת-תשלום – דבר שלטענתו הביא לכך שמספר גבוה יותר של מנויים, ממגוון דמוגרפי רחב יותר, קוראים וכותבים כעת תגובות.
 
בעבר, כל הכתבות היו פתוחות, כברירת מחדל, לתגובות של קוראים. כעת מדובר בכ-30 סיפורים מרכזיים, במדורי החדשות והדעות, המהווים כ-40% מהתפוקה היומית של הג'ורנל.
 
בוול סטריט ג'ורנל טוענים כי השינוי האחרון במדיניות התגובות העלה את מספר הקוראים והמגיבים בכ-5% והם כוללים כעת גם קוראים צעירים יותר מבעבר.
 
האסטרטגיה החדשה שהונהגה הינה תוצאה של חמישה חודשי מחקר שהג'ורנל ערך מנובמבר. התהליך הוכיח מספר היפותזות: יש קהל הרבה יותר גדול שרוצה לתרום לדיון מאלה שעושים זאת בפועל. מבין אלה שנחשבים מגיבים "כבדים", אחוז קטן לא נוטים לקרוא את כל המאמר לפני שהם מביעים את דעותיהם. עוד נמצא, כי המגיבים הכבדים נוטים להשיב לאחרים במקום לפרסם הערות מקוריות והם מעורבים בתדירות גבוהה יותר בהפרת הנחיות הקהילה של היומן, המונעות פוסטים פוגעניים.

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

תגובות פייסבוק

השאר תגובה

כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב- *

בטל תגובה

כנס אילת לעיתונות 2018

הרשמו לניוזלטר

קבלו מדי שבוע אל תיבת הדואר האלקטרוני שלכם מבחר כותרות, ידיעות, כתבות ומאמרים בנושאי תקשורת ועיתונות מהארץ ומהעולם.