728 x 90
728 x 90
728 x 90
728 x 90

מה יגרום לקוראים לשלם?

מה יגרום לקוראים לשלם?
אילוסטרציה: pixabay

מחקר: כיצד תפיסת הקוראים את מצבם הכספי של כלי התקשורת המקומיים ומעורבותם של העיתונאים בקהילות, משפיעים על נכונותם לשלם עבור חדשות מקומיות

כלי תקשורת מקומיים ממלאים תפקיד מכריע בעדכון תושבי היישובים הכפריים והפרברים על אירועים אקטואליים ופוליטיקה באזור מגוריהם. עם הריכוז הגדל של אוכלוסיות בערים גדולות, אזרחים רבים עשויים לחוש שהם מפספסים מידע חיוני על קהילותיהם, ובכך מושפע הידע שלהם על סוגיות מקומיות ומדיניות ציבורית.
 
מחקר שערך מנואל גויאנס מאוניברסיטת קרלוס השלישי במדריד, בדק כיצד תפיסת הקוראים את מצבם הכספי של כלי התקשורת המקומיים, מעורבותם של העיתונאים בקהילות מקומיות ויצירת התוכן המקומי של המשתמשים -משפיעים על נכונותם של צרכני התקשורת לשלם עבור חדשות מקומיות.
 
ניתוח שאלוני סקר של כמעט 35 אלף אמריקאים שנאספו בשנת 2018, ע"י מרכז המחקר Pew,
מצביע על כך שתפיסת צרכני החדשות את מצבם הכלכלי של כלי תקשורת מקומיים כגרוע מנבאת את נכונותם לשלם עבור חדשות מקומיות.
 
הממצאים מראים עוד, כי מעורבותם של העיתונאים בקהילות המקומיות שלהם ויצירת התוכן של המשתמשים הם גורמים מכריעים להעלאת ההסתברות לתשלום עבור חדשות מקומיות.
 
גויאנס בדק גם מספר משתני רקע, למשל גיל. מהממצאים עולה כי צרכני תקשורת מבוגרים אוהדים יותר את מצוקת כלי התקשורת המקומיים ומוכנים לשלם בעבור חדשות מקומיות.

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

תגובות פייסבוק

השאר תגובה

כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב- *

בטל תגובה

כנס אילת לעיתונות 2018

הרשמו לניוזלטר

קבלו מדי שבוע אל תיבת הדואר האלקטרוני שלכם מבחר כותרות, ידיעות, כתבות ומאמרים בנושאי תקשורת ועיתונות מהארץ ומהעולם.