728 x 90
728 x 90
728 x 90
728 x 90

שיא של כל הזמנים

שיא של כל הזמנים
בניין הניו יורק טיימס במנהטן.

לאחר שבמהלך 2019 הצטרפו מיליון מנויים חדשים לשירותיה, השיגה חברת ניו יורק טיימס בשנה החולפת את היעד שהציבה לעצמה של 800 מיליון דולר בשנה מהכנסות דיגיטליות

חברת ניו יורק טיימס השיגה במהלך 2019 את היעד שהציבה לעצמה של 800 מיליון דולר בשנה מהכנסות דיגיטליות – וזאת שנה לפני לוח הזמנים שקבעה.
 
כך הודיע אתמול (שלישי) בניו יורק הנשיא והמנכ"ל של חברת התקשורת הבינלאומית המובילה, מארק תומפסון, שדיווח על השגת אבן הדרך המשמעותית בשנת 2019. בשנת 2015, כאשר ההכנסות הדיגיטליות היו כ-400 מיליון דולר בשנה, הציבה החברה מטרה לעצמה להכפיל את קטגוריית ההכנסות הזו עד סוף 2020.
 
עוד דיווחה החברה כי במהלך השנה החולפת הצטרפו לשירותיה יותר ממיליון מנויים דיגיטליים נטו. זהו קצב הגידול השנתי הגבוה ביותר במספר המנויים נטו מאז השקת הדגם הדיגיטלי בשנת 2011, והמספר הגדול ביותר של מנויים חדשים בשנה בתולדות החברה.
 
לחברת ניו יורק טיימס יש כיום יותר מחמישה מיליון מנויים, המהווה שיא של כל הזמנים עבורה. הסכום כולל 3.4 מיליון מנויים לדיווחי החדשות בדיגיטל, יותר מ- 300 אלף מנויים ל- NYT Cooking, 600 אלף ל- NYT Crossword, וכמעט 900 אלף מנויים למהדורה המודפסת של העיתון.

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

תגובות פייסבוק

השאר תגובה

כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב- *

בטל תגובה

כנס אילת לעיתונות 2018

הרשמו לניוזלטר

קבלו מדי שבוע אל תיבת הדואר האלקטרוני שלכם מבחר כותרות, ידיעות, כתבות ומאמרים בנושאי תקשורת ועיתונות מהארץ ומהעולם.