728 x 90
728 x 90
728 x 90
728 x 90

חתוך תוכן

חתוך תוכן

הדו"ח "תקשורת, עיתונות וטכנולוגיה – תחזיות ל-2016", שפרסם מכון רויטרס ללימודי עיתונות, מנסה לענות על השאלות שיעסיקו את יצרני התוכן בשנה הקרובה

כיצד העלייה החדה בהפצה של תוכן על גבי פלטפורמות שונות (distributed content) תמשיך להשפיע על המו"לים? מה יהיה השלב הבא בקרב שמתנהל נגד תוכנות לחסימת מודעות? איך יתמודדו במערכות החדשות עם השימוש הגובר והולך באפליקציות המסרים המיידיים והאם טכנולוגיות הוירטואל ריאלטי (VR) או טכנולוגיות אחרות ישנו את האופן בו מוגשים תכנים עיתונאיים במהלך השנה הקרובה? על שאלות אלה ואחרות מנסה לענות ניק ניומן, עמית מחקר במכון רויטרס ללימודי עיתונות באוניברסיטת אוקספורד, שפרסם בשבוע שעבר את הדו"ח "תקשורת, עיתונות וטכנולוגיה – תחזיות ל-2016".
ניומן ראיין 130 עורכים, בכירי דיגיטל ומנהלים בלמעלה מ-25 מדינות, בנסיון לעמוד על גישתם להתפתחויות הצפויות במהלך 2016. 79% מהנסקרים, למשל, אמרו שבחברות שלהם מתכננים להשקיע יותר בוידאו מקוון במהלך השנה הקרובה.
באופן דומה, למעלה ממחצית המשיבים בסקר, אמרו שהעמקת הקשר עם המשתמשים היא העדיפות האסטרטגית העליונה שלהם וכמובן שוידאו באיכות טובה היא דרך אחת בה מו"לים מנסים לבסס קשר טוב יותר עם הצרכנים שלהם.
דרך נוספת בה מערכות חדשות מתכננות להעמיק את הקשר עם המשתמשים, היא שימוש טוב יותר בנתונים. "למעלה משני שלישים מהמ"לים שהשיבו לסקר (65%) עושים שימוש ב- Chartbeat במערכות שלהם, במטרה לקבל משוב בזמן אמת. 15% עושים שימוש ב- NewsWhip, כלי שמתמחה בניתוח האופן בו התוכן שלהם עובד במדיה החברתית, וכמחציתם (45%) בנו מערכות ייעודיות שיסייעו להם להבין כיצד נעשה שימוש בתוכן שהם מייצרים.


 

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

תגובות פייסבוק

השאר תגובה

כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב- *

בטל תגובה

כנס אילת לעיתונות 2018

הרשמו לניוזלטר

קבלו מדי שבוע אל תיבת הדואר האלקטרוני שלכם מבחר כותרות, ידיעות, כתבות ומאמרים בנושאי תקשורת ועיתונות מהארץ ומהעולם.