728 x 90
728 x 90
728 x 90
728 x 90

כּוֹרִים אוֹזֶן

כּוֹרִים אוֹזֶן
אילוסטרציה. הפודקאסט הפופולרי Serial של NPR.צילום: (Casey Fiesler, (CC BY 2.0

דו"ח: שיעורי ההאזנה לרדיו מסורתי בארה"ב נותרו יציבים וגבוהים בשנים האחרונות, לצד עליה משמעותית בהאזנה לפודקאסטים. הפורמט המואזן: חדשות ומידע

שיעורי ההאזנה לרדיו מסורתי בארה"ב נותרו יציבים וגבוהים בשנים האחרונות, לצד עליה משמעותית בהאזנה לפודקאסטים. כך עולה מנתוני דו"ח של מרכז המחקר Pew.

 

על פי נתוני מחקר של נילסן מדיה, 91% מהאמריקאים בגילאים 12 ומעלה האזינו לרדיו המשודר ב-FM ו-AM בכל שבוע נתון ב-2016 – נתון שהשתנה מעט מאוד מאז 2009.

 

 
על פי מחקר אחר שערכו חברות המחקר אדיסון וטריטון דיגיטל, הנתח בציבור המאזין לרדיו מקוון ממשיך לגדול. ב-2017, 61% מהאמריקאים בגילאים 12 ומעלה האזינו לרדיו מקוון בחודש שחלף, כאשר 53% האזינו בשבוע שחלף. מדובר בעליה מ-57% ו-50% – בהתאמה – ב-2016, שממשיכה את העלייה היציבה בהאזנה לרדיו מקוון מדי שנה.

 

 

פורמט הרדיו המואזן ביותר על פי נילסן הוא חדשות/מלל/אינפורמציה. ב-2016 9.6% ממאזיני הרדיו האזינו לתחנות ששידרו בפורמט הזה בכל פרק זמן של 15 דקות במהלך היום.
 

 

ההאזנה לרדיו מקוון במכוניות, כמו ההאזנה מקוונת לתחנות AM/FM או כל סטרימינג של שמע ממשיכה לגדול: מ-6% ב-2007 ל-40% מקרב מחזיקי הטלפונים הסלולריים ב-2017, שהאזינו באמצעותם לרדיו במכוניותיהם.
 

אחוז המאזינים לפודקאסטים בארה"ב גדל בשיעור ניכר מאז 2006. ב-2017, ארבעה מכל עשרה אמריקאים בגילאים 12 ומעלה האזינו אי פעם לפודקאסט, על פי נתוני הסקר הדיגיטלי של אדיסון וטריטון דיגיטל, כש-24% האזינו לפודקאסט בחודש החולף – עלייה מ-9% ב-2008.
 

מספרם השבועי הממוצע של משתמשים יחודיים שהורידו להאזנה את הפודקאסטים של רשת הרדיו הציבורית של ארצות הברית -NPR – עלה מ-2.5 מיליון ב-2015 ל-3.5 מיליון.

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

תגובות פייסבוק

השאר תגובה

כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב- *

בטל תגובה
aguda ad haaretz

הרשמו לניוזלטר

קבלו מדי שבוע אל תיבת הדואר האלקטרוני שלכם מבחר כותרות, ידיעות, כתבות ומאמרים בנושאי תקשורת ועיתונות מהארץ ומהעולם.