728 x 90
728 x 90
728 x 90
728 x 90

רשת מקומוני פייסבוק

רשת מקומוני פייסבוק
אילוסטרציה: pixabay

ענקית הרשתות החברתיות החלה בניסוי שירות חדש בשש ערים בארה"ב בשם “Today In”, שיציע פיד עם חדשות מכלי תקשורת מקומיים, מידע על אירועים ועוד

במאמץ המתמשך של ענקית הרשתות החברתיות לספק למשתמשיה מידע מועיל יותר, החלה פייסבוק בניסוי של פיצ'ר חדש, שיציע מעין פיד מקומי עם חדשות מכלי תקשורת מקומיים, מידע על אירועים בקרבת מקום, הודעות חירום מהרשויות ועוד.

 

אתר הטכנולוגיה טק קראנץ' דיווח כי שמו של השירות החדש הוא "היום ב" (“Today In”) והוא ייבדק בשש ערים בארה"ב: בניו אורלינס (לואיזיאנה); אולימפיה (וושינגטון); בילינגס (מונטנה); בינגהמטון (ניו יורק); פאוריה (אילינוי) וליטל רוק (ארקנסו).
 

המשתמשים בערים הללו יוכלו להכנס לשירות באמצעות כפתור התפריט בקצה העליון של אפליקציית פייסבוק.
 
המהלך הוא חלק מפרויקט העיתונות של פייסבוק ((Journalism Project Initiative, עליו הכריזה בינואר 2017, שנועד לשתף פעולה עם גופי חדשות בתהליך הפיתוח של כלי פרסום תוכן ופיצ'רים רלבנטיים, לפתח תכניות הכשרה לעיתונאים שירצו לעשות שימוש נרחב ויעיל יותר ברשת החברתית ככלי לחיפוש מידע ולסייע למשתמשים למצוא מקורות חדשותיים אמינים, כחלק מהמאבק בחדשות המזויפות.
 

הפיצ'ר החדש יעשה שימוש בתוכנת למידת מכונה, שתסייע להציף את המידע הרלוונטי ובצוות אוצרים אנושיים.
 

וכיצד הפיצ'ר החדש הזה אמור לעזור לכלי התקשורת המקומיים? בדיווח באתר ריקוד, נכתב שייתכן שהיותם חלק מ"מדור מקומי" באפליקציה של פייסבוק, יסייע להניע אליהם יותר תנועת משתמשים, מה שיאפשר להם להגדיל הכנסות מפרסום, אבל זו כנראה תהיה הדרך היחידה של מו"לים להרוויח כסף מהשירות החדש שהושק.

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

תגובות פייסבוק

השאר תגובה

כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב- *

בטל תגובה
KE2017

הרשמו לניוזלטר

קבלו מדי שבוע אל תיבת הדואר האלקטרוני שלכם מבחר כותרות, ידיעות, כתבות ומאמרים בנושאי תקשורת ועיתונות מהארץ ומהעולם.

aguda ad haaretz