728 x 90
728 x 90
728 x 90
728 x 90

תנועת הדפדפן

תנועת הדפדפן

מחקר של חברת האנליטיקה Chartbeat: היקף התנועה שמחוללות המלצות התוכן בעמוד ברירת המחדל של הדפדפן כרום במכשירים ניידים, עלה ב-2,100% בשנה

מתוצאות מחקר של חברת האנליטיקה Chartbeat, עולה כי היקף התנועה שמחוללות המלצות התוכן בעמוד ברירת המחדל של הדפדפן כרום (של גוגל) במכשירים ניידים, עלה בשנת 2017 ב-2,100 אחוז – מ-15 צפיות בחודש ל-341 מיליון בחודש. כך מפרסם האתר Niemanlab.
 

על פי הפרסום, המלצות התוכן הללו מייצרות תנועת משתמשים בהיקף הדומה לתנועה שמייצרת טוויטר, ולמעשה הן מייצרות את התנועה הרביעית בגודלה, לאחר גוגל, פייסבוק וטוויטר. הבעיה: המו"לים, שמטבע הדברים מגלים עניין באפשרות הזו לייצר תנועת משתמשים לעברם, לא ממש יודעים כיצד הם יכולים להשתלב ברשימת ההמלצות המשתלמת הזו.
 

רשימת המלצות התוכן מופיעה מתחת לשדה החיפוש בכל פעם שמשתמש פותח כרטיסייה חדשה בדפדפן של כרום במכשירים ניידים, גם במערכות ההפעלה אנדרואיד וגם ב-iOS.
 

על פי הנתונים של Chartbeat, מאז תחילת 2017 עלתה תנועת המשתמשים ממכשירים ניידים אל לקוחות החברה בלמעלה מ-20 אחוז. עמוד ברירת המחדל בכרום, הדפדפן הפופולרי ביותר בעולם הניע בסה"כ 44% מסך התנועה של לקוחות של Chartbeat ו-42% מהתנועה למכשירים הניידים.
 

על פי הפרסום, המלצות התוכן מציפות בעיקר (72%) עמודי AMP (יוזמת קוד פתוח של גוגל, שנועדה לשפר את מהירות הטעינה של אתרי מובייל ומכאן את חוויית המשתמש שהם מציעים).

 

הנתונים מצביעים על הכוח העצום שיש לגוגל על דפוסי הגלישה של משתמשים – ובסופו של יום על התנועה המופנית לאתרים שונים.

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

תגובות פייסבוק

השאר תגובה

כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב- *

בטל תגובה

הרשמו לניוזלטר

קבלו מדי שבוע אל תיבת הדואר האלקטרוני שלכם מבחר כותרות, ידיעות, כתבות ומאמרים בנושאי תקשורת ועיתונות מהארץ ומהעולם.

aguda ad haaretz