728 x 90
728 x 90
728 x 90
728 x 90

חרון האף העולה מהרשתות

חרון האף העולה מהרשתות

רביב טל, מנכ"ל חברת Vigo המתמחה בניתוח השיח ברשתות החברתיות, על הדינמיקה שהובילה לסיבוב הפרסה המהיר של נתניהו בעניין הסכם מבקשי המקלט

סיבוב הפרסה המהיר והחד שביצע ראש הממשלה בנימין נתניהו בעניין הסכם מבקשי המקלט, מיוחס לתגובות המיידיות, שהלהיטו את את הרשתות החברתיות בסמוך לפוסט שהעלה בעמוד הפייסבוק שלו, לאחר מסיבת העיתונאים המשותפת עם שר הפנים אריה דרעי ביום שני אחר הצהריים, בה הוצג המתווה שהושג כהצלחה.
 

רביב טל, מנכ"ל Vigo

נתניהו, שכל אמירה, פוסט או מעשה אחר שלו מייצרים שיח נרחב ברשתות החברתיות, נקלע בתוך שעות ספורות למערבולת של שיח ביקורתי נוקב וחריג בהיקפו, בעיקר מצד תומכיו. הפוליטיקאי, שהיקף השיח שהוא מחולל ברשתות החברתיות בשגרה גדול פי עשרה מכל פוליטיקאי אחר, הבין שהוא בבעיה.

 

למרות שהשיח ברשתות החברתיות אינו משקף תמונה מלאה של רחשי הציבור בנקודת זמן מסויימת, במקרים מסויימים הוא יכול לסמן במהירות מגמות עכשוויות בדעת הקהל. "הרבה מאד מהפעילויות של פוליטיקאים, בטח בעת האחרונה, נעשות ברשת, או סביב רחשי הציבור ברשת, כאיזשהו אינדיקטור מיידי למה שקורה", אומר רביב טל, מנכ"ל חברת ויגו שמתמחה בניתוח השיח ברשתות החברתיות.

להאזנה:>

 

 

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

תגובות פייסבוק

השאר תגובה

כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב- *

בטל תגובה
KE2017

הרשמו לניוזלטר

קבלו מדי שבוע אל תיבת הדואר האלקטרוני שלכם מבחר כותרות, ידיעות, כתבות ומאמרים בנושאי תקשורת ועיתונות מהארץ ומהעולם.

aguda ad haaretz