728 x 90
728 x 90
728 x 90
728 x 90

בזמן אך לא במקום

בזמן אך לא במקום
אילוסטרציה: pixabay

מחקר: למרות האפשרות לתייג גיאוגרפית תכני חדשות, כלי תקשורת מעטים עושים בה שימוש כדי לספק למשתמשים ידיעות הרלוונטיות למיקומם הנוכחי

אילו כלי תקשורת עושים שימוש בחדשות מבוססות מיקום ואילו תכנים הם מציעים?

 

חוקרת מאוניברסיטת סן דייגו סקרה 173 אפליקציות של כלי תקשורת מובילים מארה"ב ומצאה כי גופי שידור מציעים יותר שירותים מבוססי מיקום (62%) מאשר כלי תקשורת אחרים (47%).
 

דיווחי תנועה ומזג אוויר מהווים הסוגים הנפוצים ביותר של תכנים מבוססי מיקום גיאוגרפי. עוד נמצא כי רק שתי תחנות רדיו, בדנוור ובדטרויט, מתייגות את תכני החדשות שלהם בתגי מיקום והאפליקציות שלהן מציעות למשתמשים ידיעות הרלוונטיות למיקומם הנוכחי.
 

המאמר “Location-based news in mobile news apps” פורסם ב- Newspaper Research Journal .

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

תגובות פייסבוק

השאר תגובה

כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב- *

בטל תגובה

כנס אילת לעיתונות 2018

הרשמו לניוזלטר

קבלו מדי שבוע אל תיבת הדואר האלקטרוני שלכם מבחר כותרות, ידיעות, כתבות ומאמרים בנושאי תקשורת ועיתונות מהארץ ומהעולם.