728 x 90
728 x 90
728 x 90
728 x 90

בראש שמחתנו

בראש שמחתנו
נטע ברזילי. בשנה הבאה בירושלים, כפרה עליכם.צילום מתוך עמוד הפייסבוק של נטע ברזילי

רביב טל, מנכ"ל חברת Vigo, המנטרת את הרשתות החברתיות: הניצחון של נטע ברזילי באירוויזיון החליף את השיח המקוטב ברשתות החברתיות בשיח אופטימי

"בדרך כלל, אנחנו רגילים לראות את הרשת מתעסקת הרבה יותר בנושאים מדיניים ופחות בכל השאר, אבל דווקא השיח על האירוויזיון מאפיל על הכל, גם על השיח בעניין הפרישה מהסכם הגרעין. לפחות בשבוע האחרון עושה רושם שכולנו מתעסקים כל יום, כל היום, באירוויזיון- וגם זה מזווית מאוד מעניינת: רוב השיח עוסק בנטע ברזילי ולא באירווזיון עצמו". כך אומר רביב טל, מנכ"ל חברת Vigo, המתמחה בניטור השיח ברשתות החברתיות.

 

לדברי טל, היקף השיח מאז הניצחון של נטע ברזילי במוצ"ש, לא גדל – אך הוא בהחלט שינה כיוון : "היקף השיח לא כל כך משתנה. צריך לזכור שמדובר על שיח בהיקף עצום גם ככה. אנחנו מנטרים מדי יום קרוב למיליון פוסטים ברשתות החברתיות. הישראלים כותבים המון, אז הנפחים לא בהכרח משתנים. מה שמשתנה – ולזה כולם שמים לב – זו מידת האופטימיות של כולנו בפוסטים, הגאווה, הלאומנות – סביב הרבה מאוד נושאים. כמובן שכל אחד מאיתנו מעדיף להתעסק בנושאים אחרים, יש כאלה שמעדיפים את הנושאים המדיניים ויש את אלה שמעדיפים את הנושאים התרבותיים – אבל כולם משדרים הצלחה".

 

להאזנה:>

 

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

תגובות פייסבוק

השאר תגובה

כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב- *

בטל תגובה

הרשמו לניוזלטר

קבלו מדי שבוע אל תיבת הדואר האלקטרוני שלכם מבחר כותרות, ידיעות, כתבות ומאמרים בנושאי תקשורת ועיתונות מהארץ ומהעולם.

aguda ad haaretz