728 x 90
728 x 90
728 x 90
728 x 90

על מה מנויים משלמים

על מה מנויים משלמים

הניו יורק טיימס הכריז על פיתוח מוצר דיגיטלי חדש למנויים משלמים, שיעסוק בהורות. המטרה: הגדלת ההכנסות ממנויים דיגיטליים, כפי שקורה עם מוצרי התשבצים והבישול

בשבוע שעבר הכריז הניו יורק טיימס על הקמת צוות מיוחד שיעסוק בפיתוח מוצר דיגיטלי חדש למנויים משלמים, שיעסוק בהורות. "הוכחנו שאנו יכולים ליצור מוצרים לא חדשותיים המוסיפים ערך משמעותי לעסק שלנו. מוצרי הבישול והתשבצים הם מוצרים העומדים בפני עצמם גדלים במהירות ותורמים לגידול בנפח המנויים של הטיימס מדי רבעון", נכתב בהודעת החברה.

 

בשלושת החודשים הראשונים של 2018, 40 אלף מתוך 139 אלף מהמנויים הדיגיטליים של הני יורק טיימס – הגיעו מהמוצרים הללו.

 

על פי דיווחי החברה לרבעון הראשון של 2018, שני המוצרים הללו ייצרו הכנסות בהיקף של 4.8 מיליון דולר, מתוך הכנסה כוללת של 95.4 מיליון דולר שייצרו כלל המנויים לשירותים הדיגיטליים של הטיימס באותה התקופה.

 

בשונה מאפליקציות התשבצים והבישול של הניו יורק טיימס, המוצר החדש לא אמור להישען על ארכיוני התוכן של החברה. אתר המדיה Digiday מדווח כי המוצר החדש יתבסס פחות על נכסים קיימים שאפשר לנצלם ביעילות, אלא יותר על יתרון השוק שיש לחברה בתחום.

 

לפני שהוחלט על פיתוח המוצר החדש למנויים בתחום ההורות, נבחנו בחברה 15 תחומים שונים, שהוערכו על פי ארבעה קריטריונים: הזדמנות השוק, פוטנציאל בנייתו של העסק על בסיס של מנויים משלמים, צרכי שוק שלא נענים ובחינת השאלה האם לניו יורק טיימס יש יתרון במתן מענה לצרכים הללו. מניתוח נתונים איכותניים וכמותיים, נמצא כי בתחום ההורות קוראי הטיימס צורכים את התכנים שלהם במקומות אחרים וכי הם מעוניינים שהעיתון יעסוק יותר בכיסוי התחום הזה.

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

תגובות פייסבוק

השאר תגובה

כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב- *

בטל תגובה

הרשמו לניוזלטר

קבלו מדי שבוע אל תיבת הדואר האלקטרוני שלכם מבחר כותרות, ידיעות, כתבות ומאמרים בנושאי תקשורת ועיתונות מהארץ ומהעולם.

aguda ad haaretz