728 x 90
728 x 90
728 x 90
728 x 90

שינויים בנתיבי התנועה

שינויים בנתיבי התנועה

נתונים חדשים של חברת האנליטיקה Chartbeat: תנועת המשתמשים הישירה לאתרים במכשירים ניידים, עולה לראשונה בהיקפה על התנועה שמקורה בפייסבוק

מנתונים חדשים שפירסמה השבוע חבר האנליטיקה Chartbeat, עולה כי לראשונה תנועת המשתמשים הישירה לאתרים במכשירים ניידים, עולה בהיקפה על התנועה שמקורה ברשת החברתית פייסבוק.

 

ב- Chartbeat ביקשו לבדוק את השינויים בהיקף זרימת התנועה לאתרים, לאחר הכרזת פייסבוק בינואר השנה, על השינויים באלגוריתם של הרשת החברתית, כלומר באופן בו היא מסננת ומאפשרת פרסום תכנים בפיד החדשות.

 

באופן מפתיע, הנתונים מצביעים על כך שהיקף התנועה הכללי לאתרי מו"לים, שהעלו חשש מהתלות המשמעותית בפלטפורמות ההפצה – כלל לא נפגע.

 

תנועה ישירה לאתרים ממכשירים ניידים, לעומת תנועה שמקורה בפייסבוק. מקור: Chartbeat


 

"אנו יודעים שמרבית הקוראים מגיעים ישירות לאתרים באמצעות מחשבים שולחניים. עם זאת, למיטב זכרוננו, דפוס הפעולה היה שונה בכל האמור לתנועה המגיעה ממכשירים ניידים". כלומר, שמי שהגיע לאתרים באמצעות המכשירים הניידים, הגיע קרוב לוודאי מפייסבוק.

 

"הנתונים החדשים מצביעים על כך שזה כבר לא כך. משתמשי המכשירים הניידים מגיעים לאתרים או לאפליקציות שלהם ישירות, יותר מאשר באמצעות הפניה של הרשת החברתית.

 

הנתונים הללו מהווים, לדברי Chartbeat, אבן דרך חשובה: "פירוש הדבר שצרכנים הם אולי נאמנים יותר לאתרי חדשות ממה שאפשר לצפות… ברור שהתנהגות הצרכנים והאלטרנטיבות הניידות לפייסבוק, כמו האפליקציות והאתרים של המו"לים ראויות לתשומת לב רבה יותר".

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

תגובות פייסבוק

השאר תגובה

כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב- *

בטל תגובה

הרשמו לניוזלטר

קבלו מדי שבוע אל תיבת הדואר האלקטרוני שלכם מבחר כותרות, ידיעות, כתבות ומאמרים בנושאי תקשורת ועיתונות מהארץ ומהעולם.

aguda ad haaretz