728 x 90
728 x 90
728 x 90
728 x 90

חבילת גלישה במקום אנטנה

חבילת גלישה במקום אנטנה
הקאר-פליי (CarPlay) של אפל.צילום: Pixabay, CC0 Public Domain

השימוש המתרחב באפליקציות להתממשקות בטיחותית של מערכת המולטימדיה בכלי הרכב עם הסמארטפון מהווה שעת מבחן לתעשיית הרדיו

השימוש הגובר והלך בקאר-פליי (CarPlay) של אפל, אנדרואיד אוטו (Android Auto) של גוגל או במירור-לינק (MirrorLink)- אפליקציות המאפשרות התממשקות בטיחותית יותר של מערכת המולטימדיה בכלי הרכב עם הסמארטפון – פותח צוהר לעולם אינסופי של תכנים מותאמים אישית.
 

כך, בעלות לא גבוהה של חבילת גלישה ממוצעת, יכולים המשתמשים להנות ממגוון תכנים עצום, ללא תלות במשאב המוגבל של שידור FM.

 

"אני לגמרי רואה איך סביבת התוכן משנה עכשיו פאזה בתור מיני מהפיכה, במהפיכה הגדולה שעובר עולם כלי הרכב", אומר עיתונאי הרכב והדיגיטל אסף בר שי.
 

"בסופו של דבר, אנחנו מעבירים את הפרקטיקה של הסמארטפון למסך המרכזי של המכונית, אבל דרך הפילטר של התאמה לשימוש תוך כדי תנועה. בגדול, כל המערכות האלה מאפשרות שימוש בהפעלה קולית, הן הרבה יותר ידידותיות למעט אייקונים על המסך באותו זמן, הרבה יותר קל לתפעל את זה תוך כדי תנועה. הרבה מהפונקציות אפשר לתפעל באמצעות גלגל ההגה.
 

"גם האפליקציות של תחנות הרדיו עוברות הסבה מאוד בריאה מבחינתן, להתאים את עצמן לעידן הזה. עם זאת, הן צריכות גם להתחרות באפליקציות גלובליות – וזה לא פשוט. יש להן תכנים יותר מוגבלים, שלפעמים יותר מותאמים לטעמים המקומיים – אבל בסופו של דבר הם יותר מוגבלים".
 

להאזנה:>>

 

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

תגובות פייסבוק

השאר תגובה

כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב- *

בטל תגובה

הרשמו לניוזלטר

קבלו מדי שבוע אל תיבת הדואר האלקטרוני שלכם מבחר כותרות, ידיעות, כתבות ומאמרים בנושאי תקשורת ועיתונות מהארץ ומהעולם.

aguda ad haaretz