728 x 90
728 x 90
728 x 90
728 x 90

אריה בראש חוצות

אריה בראש חוצות

אדם פולצ'ק, מנכ"ל משרד הפרסום לאו ברנט, על הזכיה בפרס אריה ברונזה בפסטיבל קאן ליונס, עבור הקמפיין למיגור תופעת עברייני חניות נכים שיצרו לנגישות ישראל

"זו עבודה שאנחנו מאוד גאים בה. עבדנו עליה למעלה משנה, ומבחינתנו זה הישג מאוד גדול. גם עבור העמותה", אומר אדם פולצ'ק, מנכ"ל משרד הפרסום לאו ברנט, שזכה אמש (שלישי) בפרס "אריה ברונזה" בקטגורית שילוט חוצות בתחרות הפרסום של פסטיבל קאן ליונס, עבור הקמפיין שיצר לעמותת נגישות ישראל למיגור תופעת עברייני חניות נכים – "Pepole. Not Symbols". במסגרת הקמפיין צולמו על שלטי תנועה נכים אמיתיים במקום הסמלים הרגילים.

 

זו השנה השניה ברציפות שהמשרד זוכה בפרס "אריה ברונזה" בקטגוריית שילוט חוצות בתחרות, שבה הוגשו השנה למעלה מ-2,600 עבודות.
 

"אני חושב שהגדולה של הקמפיין הזה, זו העובדה שהצלחנו לקחת אייקון מאוד מוכר שעושים בו שימוש כמעט אינסופי – תחשוב על כל המקומות שאתה בעצם רואה סמל של חניית נכים, הדבר הזה כבר נהיה שקוף – ובעצם נתנו לו מימד פרסונלי ואחר לגמרי. זה פוגש אותך בנקודה שבה רגע לפני שאתה שוקל אם לתפוס חניית נכים או לא – יש בנאדם עם מוגבלות שנמצא על כסא גלגלים שנועץ בך מבט ואומר לך: 'חביבי, אם אתה מכניס את האוטו שלך לחניה הזו, שתדע שאתה תופס אותו לי'".
 

האזינו:>>

 

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

תגובות פייסבוק

השאר תגובה

כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב- *

בטל תגובה

כנס אילת לעיתונות 2018

הרשמו לניוזלטר

קבלו מדי שבוע אל תיבת הדואר האלקטרוני שלכם מבחר כותרות, ידיעות, כתבות ומאמרים בנושאי תקשורת ועיתונות מהארץ ומהעולם.