728 x 90
728 x 90
728 x 90
728 x 90

כשאבן מתגלגלת

כשאבן מתגלגלת
שער גיליון יולי של הרולינג סטון בפורמט החדש.ציךום מסך

גירסת הדפוס של המגזין האמריקאי רולינג סטון תצא לאור מעתה אחת לחודש בפורמט חדש, מחירה יעלה בשיעור ניכר, וגם הלוגו המפורסם עבר מתיחת פנים

גירסת הדפוס של המגזין האמריקאי רולינג סטון, העוסק בעיקר במוזיקה ובתרבות פופולרית, תצא לאור מעתה אחת לחודש (במקום אחת לשבועיים), ומחירה יעלה בשיעור ניכר מ-5.99 $ ל-9.99 $. כך מדווח הוול סטריט ג'ורנל. במקביל, הכריז אתמול המגזין על מתיחת פנים משמעותית, הכוללת בין השאר פורמט חדש, גדול, נוצץ ויוקרתי, גירסה חדשה – מודרנית ושטוחה – של הלוגו המפורסם ועיצוב חדש גם לאתר RollingStone.com.

 

 

המהלך בא שישה חודשים לאחר שתאגיד התקשורת פנסק (Penske Media Corporation – PMC) רכש את השליטה בחברה האם של המגזין וונר-מדיה של יאן וונר, שייסד את המגזין בסן פרנסיסקו בשנת 1967 עם מבקר המוזיקה ראלף ג'יי. גליסון.

 

בשער המגזין בפורמט החדש מופיע צילום של הראפרית האמריקאית ההרה קארדי-בי ביחד עם בעלה אופסט מלהקת הראפ מיגוס. בתוך המגזין מתפרסמת כתבת הפרופיל מעוררת ההדים על השחקן ג'וני דפ, שחושפת את מצבו הקשה של מי שנחשב עד לא מזמן לאחד מכוכביה הבולטים של הוליווד.

 

"מדובר ברולינג סטון חדש לעידן חדש, בו כוכבים נולדים וסגנונות משתנים מהר יותר מאי פעם", נאמר בהודעת החברה שהכריזה כי היא נערכת לגיוס משמעותי של עובדים לחיזוק צוות המערכת בתחומי הליבה של המגזין: מוזיקה, פוליטיקה ותרבות פופולרית.

 

"בעוד הרולינג סטון מתפתח, מטרתו המקורית נותרה כשהייתה: לייצר תוכן מצויין ולהעדיף דיווח איכותי", אמר נשיא הרולינג סטון, גאס וונר, בנו של מייסד המגזין ועורכו הראשי, יאן וונר.

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

תגובות פייסבוק

השאר תגובה

כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב- *

בטל תגובה

הרשמו לניוזלטר

קבלו מדי שבוע אל תיבת הדואר האלקטרוני שלכם מבחר כותרות, ידיעות, כתבות ומאמרים בנושאי תקשורת ועיתונות מהארץ ומהעולם.

aguda ad haaretz