728 x 90
728 x 90
728 x 90
728 x 90

אותות רדיו

אותות רדיו
אילוסטרציה: pixabay

ארה"ב: בעוד שיעור קהל המאזינים לשידורי רדיו טריסטריאלי נותר יציב וגבוה בהיקפו, נתח המאזינים בקרב הציבור האמריקאי שמאזינים לרדיו מקוון ממשיך לגדול

קהל המאזינים לשידורי רדיו טריסטריאלי נותר יציב וגבוה בהיקפו. ב-2017 90% מהאמריקאים מעל גיל 12 האזינו לשידורי רדיו טריסטריאלי בכל שבוע נתון. כך עולה מנתונים שפורסמו בדו"ח STATE OF THE NEWS MEDIA של מכון PEW.

 

עוד עולה מהנתונים כי נתח המאזינים בקרב הציבור האמריקאי שמאזינים לרדיו מקוון ממשיך לגדול. בתחילת 2018 64% מהאמריקאים מעל גיל 12 האזינו לרדיו מקוון בחודש שחלף, בעוד ש-57% האזינו לרדיו מקוון בשבוע החולף. מדובר בעליה קלה לעומת השנה הקודמת – 61% ו-53% – בהתאמה, שממשיכה את מגמת הגידול בשנים האחרונות.
 

שיעור ההאזנה לרדיו מקוון במכוניות ממשיך לצמוח בעקביות. בשנת 2018 44% מבעלי הטלפונים הסלולריים בארה"ב האזינו אי פעם לרדיו מקוון במכוניותיהם באמצעות המכשירים שלהם– עליה מ-6% בלבד בשנת 2010.
 


 

שיעור המאזינים לפודקאסטים בארה"ב גדל אף הוא במידה ניכרת בעשור האחרון. ב-2018, 44% מהאמריקאים מעל גיל 12האזינו אי פעם לפודקאסטים, כאשר 26% מהם האזינו לפודקאסטים במהלך החודש האחרון, עליה מ-9% בשנת 2008.

 

בשנת 2018 נמנו על פי נתוני משרד העבודה האמריקאי 3,230 עובדי חדשות בתעשיית שידורי הרדיו בארה"ב, נתון המסמן ירידה משנת 2004, אז נמנו 4,290 עובדים.

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

תגובות פייסבוק

השאר תגובה

כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב- *

בטל תגובה

הרשמו לניוזלטר

קבלו מדי שבוע אל תיבת הדואר האלקטרוני שלכם מבחר כותרות, ידיעות, כתבות ומאמרים בנושאי תקשורת ועיתונות מהארץ ומהעולם.

aguda ad haaretz