728 x 90
728 x 90
728 x 90
728 x 90

אין מקום אחר

אין מקום אחר
אילוסטרציה: pixabay

מחקר: רק כ-17% מהידיעות החדשותיות המתפרסמות בתקשורת המקומית בקהילות השונות בארה"ב עוסקות בתכנים הקשורים לרשות המוניציפלית הרלוונטית

רק כ-17% מהידיעות החדשותיות המתפרסמות בתקשורת המקומית בקהילות השונות בארה"ב הן באמת מקומיות, כלומר כאלה העוסקות בתכנים בתוך הרשות המוניציפלית הרלוונטית.
 

כך עולה ממחקר רחב היקף שנערך באוניברסיטת דיוק, שסקר את תוכנן של 16 אלף ידיעות חדשותיות בתקשורת המקומית של 100 קהילות שונות בארה"ב.
 

עוד עולה מהמחקר, כי פחות ממחצית (43%) מהידיעות החדשותיות שפורסמו בכלי התקשורת המקומיים הן ידיעות מקוריות שהופקו על ידיהם, ושמעט יותר ממחצית הידיעות החדשותיות (56%) שסופקו לקהילות שנבדקו מספקות מידע מקומי קריטי (חינוך, מידע אזרחי וכו').
 

המחקר זיהה מאפייני קהילה שונים, שנראה כי יש להם קשר שיטתי לחוסנה של העיתונות המקומית שהקהילה מקבלת. למשל, התגלה כי ככל שהמרחק של הקהילה משוק תקשורת גדול רב יותר, כך עולה בהתאמה מידת חוסנה של העיתונות המקומית. מאפיין נוסף שמשפיע לטובה על חוסנה של התקשורת המקומית הוא מספר האוניברסיטאות הפועלות בקהילה.
 


 

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

תגובות פייסבוק

השאר תגובה

כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב- *

בטל תגובה

כנס אילת לעיתונות 2018

הרשמו לניוזלטר

קבלו מדי שבוע אל תיבת הדואר האלקטרוני שלכם מבחר כותרות, ידיעות, כתבות ומאמרים בנושאי תקשורת ועיתונות מהארץ ומהעולם.