728 x 90
728 x 90
728 x 90
728 x 90

סליחה, תקלה

סליחה, תקלה
אילוסטרציה: pixabay

אילן גטניו, כתב הטכנולוגיה של ישראל היום: תקלה דומה לזו שחוו מאות אלפי לקוחות פלאפון ביממה האחרונה, אירעה בהיקף קטן יותר כבר ביום חמישי, אולם החברה לא הודיעה על כך

כחצי מיליון מנויי חברת פלאפון היו מנותקים למשך שעות ארוכות ביממה האחרונה מרשת הסלולר, בשל תקלה שנגרמה בעקבות עבודת תחזוקה. רן גוראון, מנכ"ל חברת פלאפון, התנצל בפני הלקוחות על התקלה שהשביתה את קווי החברה והבטיח פיצוי.

 

נכון לשעות הצהריים היום (שני), בפלאפון טוענים כי השתלטו על התקלה וכי החברה מטפלת כעת בתקלות נקודתיות.

 

אילן גטניו, כתב הטכנולוגיה של ישראל היום, אומר היום שתקלה דומה אירעה בהיקף קטן יותר כבר ביום חמישי, אולם החברה לא הזהירה את הלקוחות כראוי.

 

הבוקר נערכה שיחת טלפון ארוכה בין מנכ"ל משרד התקשורת נתי כהן למנכ"ל חברת פלאפון, רן גוראון. במהלך השיחה הוחלט כי מהנדסים מטעם משרד התקשורת יצטרפו לצוות הבדיקה שהקימה חברת פלאפון לבירור נסיבות האירוע. צוות הבדיקה יגיש ממצאים ראשונים למנכ"ל משרד התקשורת תוך שבועיים מהיום. מסקנות והפקת לקחים מהאירוע יוגשו לשר בתחילת נובמבר.

 

רבים מלקוחות החברה מאיימים לעזוב, אבל איש לא מבטיח שאצל המתחרים תקלה כזו לא תתרחש.

 

להאזנה:>>

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

תגובות פייסבוק

השאר תגובה

כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב- *

בטל תגובה

הרשמו לניוזלטר

קבלו מדי שבוע אל תיבת הדואר האלקטרוני שלכם מבחר כותרות, ידיעות, כתבות ומאמרים בנושאי תקשורת ועיתונות מהארץ ומהעולם.

aguda ad haaretz