728 x 90
728 x 90
728 x 90
728 x 90

הרשתות לבשו חג

הרשתות לבשו חג
אילוסטרציה: pixabay

אחרי החגים יתחדש הכל, יתחדשו וישובו ימי החול. ובינתיים, ברשתות החברתיות, הישראלים מעלים אלבומי תמונות מרחבי העולם ומתרחקים מעיסוק באקטואליה

הגשרים של חודש ספטמבר שהפכו את תקופת החגים השנה לפגרה מתארכת, שלחו המוני ישראלים לנפוש בחו"ל ואת ערוצי הטלוויזיה לרצף אינסופי של שידורים חוזרים, עם שיעורי צפיה נמוכים.

 

לדברי מירב בורשטיין, סמנכ"ל האסטרטגיה של חברת באזילה, נפח הפעילות של הישראלים ברשתות החברתיות לא ממש פחת, אבל בהחלט שינה כיוון: יותר אלבומי תמונות מיעדים אקזוטיים ברחבי העולם והרבה פחות שיח בנושאים אקטואליים. וגם: על חשיבותן של הקבוצות המוניציפליות ברשתות החברתיות לשיח של הבוחרים לקראת הבחירות לרשויות המקומיות שיתקיימו בסוף אוקטובר.

 

להאזנה:>>

 

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

תגובות פייסבוק

השאר תגובה

כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב- *

בטל תגובה

הרשמו לניוזלטר

קבלו מדי שבוע אל תיבת הדואר האלקטרוני שלכם מבחר כותרות, ידיעות, כתבות ומאמרים בנושאי תקשורת ועיתונות מהארץ ומהעולם.

aguda ad haaretz