728 x 90
728 x 90
728 x 90
728 x 90

גל גבוה וקצר

גל גבוה וקצר
אילוסטרציה: pixabay

קמפיין #לא_התלוננתי שהפך לוויראלי ועמד למשך זמן קצר במרכז השיח ברשתות החברתיות, חצה מגדרים ומגזרים וסימן שינוי משמעותי בהתייחסות החברתית לנפגעי תקיפות מיניות

כשבוע לאחר שקמפיין WhyIDidntReport#, שהציף את הרשתות החברתיות בסיפורים של מי שחוו בעבר תקיפה מינית והסברים לעובדה שלא התלוננו על כך במשטרה, הגיע הקמפיין הזה לישראל תחת ההאשטאג #לא_התלוננתי והפך לוויראלי.

 

לדברי מירב בורנשטיין, סמנכלי"ת האסטרטגיה של חברת באזילה, הקמפיין חולל גל גבוה מאוד של תגובות ושיחות ברשתות החברתיות, שהתפוגג בתוך זמן קצר יחסית. מאפיין נוסף של הקמפיין שעמד למשך זמן קצר במרכז השיח הציבורי, הוא היותו חוצה מגזרים ומגדרים. נשים וגברים, חילונים ודתיים, הציפו אירועים טראומטיים של תקיפה מינית מעברם, שהודחקו ו/או הושתקו והסבירו את הקושי הגדול – ולעתים את אי היכולת – להתלונן עליהם בעבר.

 

להאזנה:>>

 

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

תגובות פייסבוק

השאר תגובה

כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב- *

בטל תגובה

כנס אילת לעיתונות 2018

הרשמו לניוזלטר

קבלו מדי שבוע אל תיבת הדואר האלקטרוני שלכם מבחר כותרות, ידיעות, כתבות ומאמרים בנושאי תקשורת ועיתונות מהארץ ומהעולם.