728 x 90
728 x 90
728 x 90
728 x 90

סכנה ברורה ומיידית

סכנה ברורה ומיידית
אילוסטרציה: pixabay

לאחר מותם של אנשים בהודו בידי המון זועם, בעקבות הפצת שמועות כוזבות בוואטסאפ, משיקה פלטפורמת המסרים המידיים ברחבי הרפובליקה קמפיין טלוויזיה ראשון מסוגו

חודשים ספורים לאחר שממשלת הודו דרשה מוואטסאפ לנקוט פעולה כדי למנוע שימוש לרעה באפליקציית המסרים המידיים ע"י הפצת שמועות מסיתות וידיעות כוזבות, משיקה חברת הבת של פייסבוק קמפיין טלוויזיה ראשון מסוגו במדינה, לקראת הבחירות הקרובות במדינות ראג'סטאן וטלנגאנה ולקראת הבחירות הכלליות שייערכו ברפובליקה במהלך השנה הבאה.

 

וואטסאפ, שיש לה כרבע מיליארד משתמשים בהודו, מתמודדת עם ביקורת קשה לאחר שבמהלך השנה האחרונה נהרגו לפחות 20 בני אדם ברחבי המדינה בהתקפות של המון זועם, לאחר שמסרים כוזבים האשימו אותם בהשתייכות לכנופיות המעורבות בחטיפת ילדים. למרות שהרשויות הבהירו כי אין אמת בשמועות וכי הקורבנות הם אנשים חפים מפשע, ההתקפות הקטלניות נגד הקורבנות, שבכמה מקרים צולמו בסלולר והופצו ברשתות החברתיות, התפשטו במדינה.

 

במסגרת קמפיין הטלוויזיה, שבא לאחר קמפיין בתחנות הרדיו במדינה וישודר בעשר שפות בתחנות טלוויזיה, בפייסבוק וביוטיוב, יוצגו שלושה סרטונים בני דקה, שיציגו תרחישים אמיתיים של שמועות שהופצו בוואטסאפ.

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

תגובות פייסבוק

השאר תגובה

כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב- *

בטל תגובה

כנס אילת לעיתונות 2018

הרשמו לניוזלטר

קבלו מדי שבוע אל תיבת הדואר האלקטרוני שלכם מבחר כותרות, ידיעות, כתבות ומאמרים בנושאי תקשורת ועיתונות מהארץ ומהעולם.