728 x 90
728 x 90
728 x 90
728 x 90

הפלטפורמה המועדפת, עדיין

הפלטפורמה המועדפת, עדיין
אילוסטרציה: pixabay

סקר: האמריקאים ממשיכים להעדיף לצפות בחדשות, מאשר לקרוא או להאזין להן – והפלטפורמה המועדפת עליהם לצריכת חדשות ממשיכה להיות הטלוויזיה

האמריקאים ממשיכים להעדיף לצפות בחדשות, תחת לקרוא או להאזין להi – והפלטפורמה המועדפת עליהם לצריכת חדשות היא עדיין הטלוויזיה. כך עולה מתוצאות סקר חדש של מכון המחקר Pew, שנערך הקיץ בקרב 3,425 בוגרים בארה"ב.
 

על פי ממצאי הסקר, 47% מהאמריקאים מעדיפים לצפות בחדשות, כמעט ללא שינוי מסקר שנערך בשנה שעברה (46%) והרבה יותר מאלה המעדיפים לקרוא את החדשות (34%) או להאזין להן (19%).
 

Watching remains the preferred mode of news consumption in the U.S.

 

בנוסף לבחינת הפורמט המועדף על האמריקאים לצריכת חדשות, בחן הסקר את הפלטפורמה המועדפת עליהם לשם כך: טלוויזיה, אינטרנט או רדיו. הטלוויזיה מממשיכה להוביל כפלטפורמה המועדפת על האמריקאים לצריכת חדשות (44%), בהשוואה לרשת האינטרנט (34%), לרדיו (14%) ולעיתונים המודפסים (7%).

 

בקרב כמחצית מהבוגרים בארה"ב, שמעדיפים לצפות בחדשות – הרוב (75%) מעדיפים לצפות בחדשות בטלוויזיה. 20% מעדיפים לצפות בהם באינטרנט.
 

מצד שני, רוב (63%) מי שמעדיפים לקרוא את החדשות, מעדיפים את הרשת כפלטפורמה לעשות כן, לעומת 17% שמעדיפים עיתונות דפוס.

 

בקרב מי שמעדיפים להאזין לחדשות, כמחצית (52%) ציינו את הרדיו כפלטפורמה מועדפת לשם כך, 21% השיבו שהם מעדיפים להאזין לחדשות בטלוויזיה ו-20% ציינו את רשת האינטרנט כפלטפומה מועדפת להאזנה לחדשות שהם צורכים.

 


 

 

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

תגובות פייסבוק

השאר תגובה

כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב- *

בטל תגובה

כנס אילת לעיתונות 2018

הרשמו לניוזלטר

קבלו מדי שבוע אל תיבת הדואר האלקטרוני שלכם מבחר כותרות, ידיעות, כתבות ומאמרים בנושאי תקשורת ועיתונות מהארץ ומהעולם.