728 x 90
728 x 90
728 x 90
728 x 90

בקיצור, ספוטיפיי לחדשות

בקיצור, ספוטיפיי לחדשות
צילום מתוך עמוד הפייסבוק של Newsadoo

הסטארט-אפ האוסטרי Newsadoo יציע למשתמשים תכנים "על פי מידה" ממגוון כלי תקשורת באמצעות למידת מכונה ולמו"לים - ערוץ הכנסה נוסף

הסטארט-אפ האוסטרי Newsadoo מבקש להפוך ל-spotify של החדשות.

 

המיזם מבקש לספק חדשות בדחיפה לסלולר ולמחשב האישי, ממגוון כלי תקשורת, על פי תחומי העניין של הקורא. השירות מבוסס על שימוש באלגוריתמים של למידת מכונה, לאחר קבלת הגדרות בסיס, ומיועד לספק תוכן מפלטפורמות תוכן קיימות, עיתונים, אתרים, תחנות רדיו, שבועונים וכיוצ"ב.
 
היוזמה של יצירת "עיתונים אישיים" אינה חדשה ואולם ב-newsadoo טוענים כי ייחודם הוא ביכולת לסנן את החדשות המתקבלות ממגוון מקורות באמצעות בינה מלאכותית, תוך יצירת פלטפורמה דיגיטלית חדשה.
 
הסטארט אפ רישמית עוסק בחדשות אולם בשולי הדברים נאמר כי הוא יוכל לספק שיתוף פעולה רחב בין מולי"ם בעולם ופלטפורמות חדשותיות – חרף התחרות בניהם. לתפיסתם, התחרות האמיתית של המול"ים היא עם פלטפורמות ההפצה – גוגל, יוטיוב, פייסבוק ואחרים.
 
באתר הניסיוני של החברה ניתן, לאחר תהליך רישום קצר, לבחור חמישה נושאי עניין כמו כלכלה, פוליטיקה, ספורט, לייף סטייל  וכו' ולאחר מכן ל"גזור" את החדשות מכלי התקשורת המעניינים את המשתמש. נכון לעכשיו, מרבית כלי התקשורת המאפשרים את הגישה אליהם באמצעות השירות, הם בשפה הגרמנית.
 
המודל הכלכלי של המיזם, שממומן על ידי היזמים ונהנה מתמיכה של הסוכנות האוסטרית לקידום מחקרים, הינו גביה מהמשתמש וחלוקת רווחים בין המיזם לשותפי המדיה. בשלב זה ניתן להשתמש בגרסת הביתא ללא תשלום ואולם בעוד כשבועיים כשהמיזם יושק לראשונה באנגליה, השימוש בו יעלה 4,99 פאונד בחודש. 60 אחוז מההכנסות יועברו למולי"ם והיתר למיזם.

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

תגובות פייסבוק

השאר תגובה

כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב- *

בטל תגובה

כנס אילת לעיתונות 2018

הרשמו לניוזלטר

קבלו מדי שבוע אל תיבת הדואר האלקטרוני שלכם מבחר כותרות, ידיעות, כתבות ומאמרים בנושאי תקשורת ועיתונות מהארץ ומהעולם.