728 x 90
728 x 90
728 x 90
728 x 90

הסיפור הנקרא ביותר ב-2018

הסיפור הנקרא ביותר ב-2018
הכתבה הנקראת ביותר השנה בדיגיטל.צילום מסך

חברת האנליטיקה Chartbeat: הכתבה של CNN על מותו של השף ואיש הטלוויזיה אנתוני בורדיין חוללה 29 מיליון דקות של "זמן מעורבות" גולשים

חברת האנליטיקה המובילה Chartbeat פרסמה היום (שלישי) את רשימת הסיפורים שחוללו את מעורבות הגולשים הגדולה ביותר בדיגיטל במהלך 2018 (Most Engaging Stories) – רשימת הסיפורים שנבחרו מתוך 60 מיליון קטעי תוכן שפורסמו באלפי אתרים ברחבי העולם, מספקת הצצה להעדפות הגולשים בשנה בה הסיפורים החדשותיים עסקו, בין השאר, בנושאים כמו הברקזיט, תנועת #MeToo, הממשל של טראמפ ומשבר האקלים.

 

הסיפור שחולל את מעורבות הגולשים הגדולה ביותר ב-2018 הוא הכתבה של בראין סטלרס, עורך המדיה של 'CNN על מותו של אנתוני בורדיין – שף, סופר ואישיות טלוויזיונית שנודע בשל ספרו "סודות מחיי המטבח: הרפתקאות בבטן הרכה של הקולינריה". ב-8 ביוני השנה נמצא בורדיין ללא רוח חיים בחדר בבית מלון בצרפת, לאחר שככל הנראה שם קץ לחייו. הסיפור הזה חולל 29 מיליון דקות של "זמן מעורבות" גולשים.

 

במקום השני נמצא מאמר הדעה יוצא הדופן, שפורסם בניו יורק טיימס בעילום שם, של בכיר בממשל האמריקני, שטען כי הוא, לצד בכירים נוספים, פועלים לסיכול המדיניות של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, ולאחריו בלוג הברקזיט החי של ה-BBC.

 

במקום הרביעי נמצא הראיון שפרסם הניו יורק טיימס עם השחקנית אומה תורמן, בו גוללה את מסכת התקיפות המיניות, ההטרדות והמריבות הקשות שהיו לה לאורך השנים עם הארווי ויינשטיין וקוונטין טרנטינו.

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

תגובות פייסבוק

השאר תגובה

כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב- *

בטל תגובה

כנס אילת לעיתונות 2018

הרשמו לניוזלטר

קבלו מדי שבוע אל תיבת הדואר האלקטרוני שלכם מבחר כותרות, ידיעות, כתבות ומאמרים בנושאי תקשורת ועיתונות מהארץ ומהעולם.