728 x 90
728 x 90
728 x 90
728 x 90

ממשק אדם-מכונה

ממשק אדם-מכונה
אילוסטרציה: pixabay

המגזין הכלכלי פורבס החל לעשות שימוש במערכת ניהול תוכן חדשה, שנועדה לסייע למאות הכותבים התורמים שלו לייצר את התכנים שלהם - באמצעות בינה מלאכותית

המגזין הכלכלי פורבס החל לעשות שימוש במערכת ניהול תוכן חדשה בשם "ברטי", שנועדה לסייע למאות הכותבים התורמים שלו, לייצר את התכנים שלהם עבור כלי התקשורת – באמצעות בינה מלאכותית.

 

על פי דיווח באתר המדיה Digiday, מערכת ניהול התוכן החדשה ממליצה על נושאים הקשורים לנושאים עליהם כתבו התורמים בעבר, מציפה מידע ונתונים רלוונטיים ואף מציעה טיוטת מאמרים, שיאפשרו לתורמים לערוך ולשפץ גירסה מוצעת קיימת, תחת לכתוב אחת מתחילתה.
 

מערכת הברטי זמינה נכון לעכשיו לשימוש עבור חברי המערכת של פורבס ולכותבים התורמים הבכירים של המגזין בצפון אמריקה, והיא צפוייה להכנס לשימוש עבור כלל הכותבים התורמים בצפון אמריקה ובאירופה ברבעון הראשון של 2019.

 

על פי הדיווח, המערכת החדשה הא חלק ממיקוד רחב יותר באינטליגנציה מלאכותית במטרה להפוך את תהליך ההוצאה לאור ליעיל וחכם יותר.
 

פורבס עושה שימוש נרחב ברשת הכותבים התורמים של המגזין, שמונה כ-2,500 איש, שמשתכרים לפחות 250 דולר בחודש ויותר – בכפוף למספר הקוראים הנאמנים שצורכים את התוכן שהם מייצרים, המפוקח על ידי אנשי המערכת.

 

מערכת ניהול התוכן החדשה מצרפת את פורבס לרשימת המו"לים שמשתמשים במוצרי בינה מלאכותית כדי לסייע בתהליך ייצור החומר המערכתי: למשל, ההליוגרף של וושינגטון פוסט, שמייצר סיפורים קצרים המבוססים על נתונים מובנים בנושאים כמו תוצאות בחירות או אירועי ספורט, שיצר אלפי סיפורים מאז הושק לפני שנתיים; "Lynx Insights" של רויטרס ומערכת הבינה המלאכותית של AP שמייצרות מזה זמן דיווחים אוטומטיים, בעיקר על דו"חות פיננסיים של חברות ותוצאות משחקי ספורט.

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

תגובות פייסבוק

השאר תגובה

כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב- *

בטל תגובה

כנס אילת לעיתונות 2018

הרשמו לניוזלטר

קבלו מדי שבוע אל תיבת הדואר האלקטרוני שלכם מבחר כותרות, ידיעות, כתבות ומאמרים בנושאי תקשורת ועיתונות מהארץ ומהעולם.