728 x 90
728 x 90
728 x 90
728 x 90

זרם חילופין

זרם חילופין
אילוסטרציה: pixabay

ענקית הסטרימינג נטפליקס מעריכה כי הצפייה בתכנים בפלטפורמה שלה – בהיקף של 100 מיליון שעות ביום, מהווה 10 אחוזים מסך זמן הצפייה במסכי הטלוויזיה בארה"ב

לנטפליקס יש יותר מ-130 מיליון לקוחות שצופים בתכניות הטלוויזיה ובסרטים שהיא מציעה.
 

האתר recode מדווח כי לאחר שענקית הסטרימינג סירבה במשך שנים לחשוף כמה מלקוחותיה צפו בתכנית או בסרט מסויימים, היא חשפה בדו"ח הרבעוני האחרון שלה נתוני צפייה לגבי כמה מהתכניות שלה.
 

נתון מעניין במיוחד הוא ההערכה של נטפליקס, כי הצפייה בתכנים בפלטפורמה שלה – בהיקף של 100 מיליון שעות ביום, מהווה 10 אחוזים מסך זמן הצפייה במסכי הטלוויזיה בארה"ב.

 

נטפליקס טוענת כי Bird Box, מותחן שהפיקה בכיכובה של סנדרה בלוק, שעלה לאוויר לקראת חג המולד הוסיף ללקוחותיה עוד 35 מיליון משקי בית בארבעת השבועות הראשונים לאחר השקתו, והביא את הקהל הכולל שלה ל -80 מיליון משקי בית. (Netflix מגדירה משק בית "צופה" כחשבון שבו מישהו צפה לפחות ב -70% מהסרט).

 

נטפליקס אומרת כי גם המותחן You וגם התכנית Sex Education, צפויים להגיע ל 40 מיליון משקי בית בארבעת השבועות הראשונים שלהם על השירות.

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

תגובות פייסבוק

השאר תגובה

כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב- *

בטל תגובה

כנס אילת לעיתונות 2018

הרשמו לניוזלטר

קבלו מדי שבוע אל תיבת הדואר האלקטרוני שלכם מבחר כותרות, ידיעות, כתבות ומאמרים בנושאי תקשורת ועיתונות מהארץ ומהעולם.