728 x 90
728 x 90
728 x 90
728 x 90

מבחן חשיפה

מבחן חשיפה

סקר TGI: שיעור החשיפה לעיתונים היומיים נותר יציב ב-2015; "ישראל היום" מוביל בימי חול, "ידיעות אחרונות" בסוף השבוע. תחנות גל"צ - המואזנות ביותר

על פי סקר TGI למחצית השנייה של 2015 שמתפרסם היום, שיעור החשיפה לעיתונים היומיים בישראל נותר יציב בשנה שחלפה, "ישראל היום" הוא העיתון בעל שיעור החשיפה הגדול ביותר (39.5%) בימי חול ב-2015, ועדיין מוביל על ידיעות אחרונות (35.4%), בעוד שבסוף השבוע "ידיעות אחרונות" הוא העיתון בעל שיעור החשיפה הגדול ביותר (39%) ואחריו "ישראל היום" (36.7%).

TGI1

מקור: סקר TGI

תחנות גלי צה"ל מתחזקות ומובילות את שיעור החשיפה לרדיו גם ב-2015 (44.9% ב-2015 לעומת  41.3% ב-2014), ירידה קלה לתחנות קול ישראל (37.7% ב-2015, לעומת 38.4% ב-2014) ועליה לתחנות הרדיו האזורי (34.8% ב-2015, לעומת 32.3% ב-2014).

TGI3

מקור: סקר TGI

סקר TGI מבוצע ע" קנטאר מדיה. הסקר מבוסס על מדגם מייצג של 5,015 מרואיינים (בכל 2015) במגזר היהודי בגילאי 18+, המשקפים אוכלוסייה של ארבעה מיליון ו-242 אלף נפש.. סקר TGI בישראל נערך משנת 1998, והתוצאות מתפרסמות פעמיים בשנה. קנטאר מדיה מחקרי טי.גי.אי, מקבוצת קנטאר מדיה, מתמחה במחקרים סינדיקטיביים ומתמשכים, כאשר המימון מתחלק בין כל הגורמים בתעשייה.
מאגרי המידע של החברה מהווים כלים חיוניים לענף השיווק. כיום, המאגרים נמצאים בשימוש אצל עשרות משרדי פרסום וחברות לתכנון מדיה בישראל, אצל מפרסמים ובעלי מדיה רבים.

נתוני סקר TGI:


 

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

תגובות פייסבוק

השאר תגובה

כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב- *

בטל תגובה

כנס אילת לעיתונות 2018

הרשמו לניוזלטר

קבלו מדי שבוע אל תיבת הדואר האלקטרוני שלכם מבחר כותרות, ידיעות, כתבות ומאמרים בנושאי תקשורת ועיתונות מהארץ ומהעולם.