728 x 90
728 x 90
728 x 90
728 x 90

למאזינים בקרב ציבור הקוראים

למאזינים בקרב ציבור הקוראים

הוושינגטון פוסט משיק פודקאסט חדשות יומי - “Post Reports” - שיופק על ידי צוות ייעודי - ומצפה למיליון הורדות לפרק

בשבוע הבא ישיק הוושינגטון פוסט פודקאסט חדשות יומי באורך 20 דקות- “Post Reports”. כך מדווח אתר המדיה Digiday.

 

הפודקאסט, שיפורסם במהלך ימי השבוע בשעה 17:00, יורכב משלושה חלקים: דיווח חדשותי, ניתוח עומק וחלק נוסף – קליל יותר. על המוצר החדש יעבדו שמונה אנשים במשרה מלאה, בנוסף לחמישה מפיקי אודיו שנשכרו במיוחד לשם כך. המיזם החדש יזכה לקידום אינטנסיבי, בין השאר בעמוד הבית של הפוסט

 

המוצר החדש של הפוסט יתחרה, בין השאר, בפודקאסט היומי של הניו יורק טיימס, “The Daily”, שעל פי ה-ואניטי פייר, מורידים אותו 5 מיליון משתמשים מדי חודש והוא מייצר הכנסות שנתיות בהיקף של 8 ספרות.
 
ארגוני חדשות אחרים, כמו ה-VOX ואיגוד השידור הקנדי, נכנסו לתחום זה באחרונה.

 

למרות שעל פי הדיווח לא הוצבו למפיקים יעדי הורדות, בפוסט מעריכים כי כל פרק של הפודקאסט החדש יזכה לכמיליון הורדות.

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

תגובות פייסבוק

השאר תגובה

כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב- *

בטל תגובה

כנס אילת לעיתונות 2018

הרשמו לניוזלטר

קבלו מדי שבוע אל תיבת הדואר האלקטרוני שלכם מבחר כותרות, ידיעות, כתבות ומאמרים בנושאי תקשורת ועיתונות מהארץ ומהעולם.