אתר האינטרנט של אגודת העיתונאים משתדרג לפורמט חדש ואנו בתקופת הרצה שלאחריה האתר יונגש כנדרש

אל תהום אחוזי הצפייה: שידורי כאן 11 בטלוויזיה ממשיכים לדשדש גם בסוף השבוע

בעוד ששידורי כאן 11 מוסיפים להתקבע בתחתית סולם המדרוג, נמשכת ה"נדנדה" בקרב שבין ערוץ 13 ל-14
זה אמנם לא חדש, אך התופעה  שהחלה להתקבע אמורה בכל זאת לצלצל בפעמוני מסדרונות התאגיד: ערוץ כאן 11 תקוע עמוק בתחתית סולם המדרוג, בכל שידוריו בסוף השבוע שחלף. לעומת זאת נמשכת ה"נדנדה" ביחסי הכוחות בין ערוץ 13 לערוץ 14.
 
בקרב תוכניות "צפיית השיא" המשודרות אחרי מהדורות החדשות, תוכנית האוכל "מאסטר שף" בערוץ 12 השיגה את שיעור הצפייה הגבוה ביותר: כ-19.5%, שהם כ-505 אלף צופים. פנל "הפטריוטים" בערוץ 14 בהנחיית ינון מגל התייצב במקום השני עם כ-8.1% וכ-209 אלף צופים.
 
למקום השלישי הגיעה התוכנית "פריס אקספרס" עם כ-7.5% ואת הרשימה נועלת ה"היהודים באים" עם כ-5% צפייה בלבד.
היהודים באים | צילום: כאן 11

פער גדול בין חדשות 12 למתחרותיה
 
בתחום מהדורות החדשות של מוצאי השבת, חדשות 12 התייצבה במקום הראשון עם כ-16.5%, ואחריה אולם במרחק רב – מהדורת חדשות 14 עם כ-4.9%. חדשות 13 במקום השלישי עם כ-2%, בעוד שמהדורת כאן 11 בהגשת טלי מורנו הסתפקה בנתון מאכזב וקשה במיוחד: כ-0.8% בלבד. 
 
בגזרת התוכניות בשעות הצפייה המאוחרות בשבת, תוכנית הראיונות "אינטימי" של קשת, בהגשת רפי רשף, השיגה כ-4.9%, "מאחורי הכסף" ברשת 13 השיגה כ-2% ואילו כאן 11, שבה שודרה התוכנית "עוד ניפגש", סגרה את הרשימה עם 0.8% בלבד. 
 
תמונה דומה הצטיירה גם ברצועה שבין שבע לשמונה בערב בשבת: חדשות 12 עם "פגוש את העיתונות" בהגשת בן כספית ועמית סגל, השיגה כ-10.5%, תוכנית האקטואליה והראיונות  "המטה המרכזי" ברשת 13 זכתה ל-4.6% ובתחתית הרשימה "שבע עם איילה חסון" עם כ-4.4% בלבד. 
 
 

מצאתם טעות בכתבה?

דילוג לתוכן