החינמון "ישראל היום" הוא העיתון הנפוץ ביותר בישראל, לפני "ידיעות אחרונות". תחנות הרדיו של כאן, תאגיד השידור הישראלי (הציבורי) מואזנות בפער ניכר, ביחס לגלי צה"ל ולתחנות הרדיו האזוריות. כך עולה מסקר TGI מבית קנטאר מדיה לשנת 2024 על הרגלי צריכת אמצעי התקשורת בישראל.
מהסקר עולה כי בתחום העיתונות המודפסת, ל"ישראל היום" היה בשנת 2024 שיעור חשיפה של 25.4% – ירידה קלה לעומת השנה הקודמת, שבה שיעור החשיפה לעיתון עמד על כ-26.8%. במקום השני "ידיעות אחרונות", ששיעור החשיפה שלו ב-2024 עמד על כ-17.9% – ירידה לעומת 21.8% בשנת 2023. גם בסופי שבוע, "ישראל היום" שמר ב-2024 על מקומו הראשון: 26.0% – שיעור זהה לעומת השנה הקודמת, בעוד שהחשיפה של "ידיעות אחרונות" עמדה על כ-22.2% – ירידה לעומת 26.4% בשנה הקודמת.
"הארץ" לפני "מעריב"
התפוצה של יתר העיתונים היומיים קטנה בהרבה: "הארץ"- 5.8% באמצע השבוע ו- 6.6% בסוף השבוע; "מעריב" – 3.0% באמצע השבוע ו- 5.1% בסוף השבוע; "בשבע", המופיע רק בסוף שבוע – 5.9% ו"מקור ראשון", שאף הוא מופיע רק בסופ"ש: 4.3%.
בקרב העיתונים הכלכליים, יחסי הכוחות מבחינת התפוצה לא השתנו מזה שנים רבות: "כלכליסט", מקבוצת "ידיעות אחרונות", מוביל עם תפוצה של כ-9.5%, שהיא פחות או יותר סך כל התפוצה של שני עיתוני הכלכלה האחרים. "דה מרקר" מקבוצת "הארץ" במקום השני עם 6.7%, בעוד "גלובס" אחרון, בפער ניכר, עם 2.9% בלבד.
בגזרת הרדיו, תחנות "קול ישראל" של כאן 11, אמנם ירדו קלות בשיעורי ההאזנה בשנת 2024 לעומת שנת 2023, אולם הן שומרות על ההובלה בשיעור האזנתן העומד על כ-34.8%, לפני תחנות גל"צ עם שיעור ההאזנה של 33.9% (לעומת 36.9% בשנה הקודמת). לפי הסקר, מרבית המאזינים של תחנות גל"צ וגלגל"צ צעיר בכעשר שנים מזה של תחנות הרדיו של "כאן".
לתחנות הרדיו האזוריות שיעורי האזנה נמוכים יותר: התחנות האזוריות המשווקות ע"י רדיו שפ"א השיגו בשנת 2024 שיעור האזנה העומד על כ-24.4%. בעוד שהתחנות המשווקות ע"י אס מדיה, הסתפקו בכ-12.4%.
מבין התחנות האזוריות, ל- 103FM שיעור ההאזנה הגדול ביותר – 8.9%. אחריה, בסדר יורד: רדיו אקו 99FM (שתיהן בבעלות איש העסקים אלי עזור); רדיו גלי ישראל, רדיוס 100, רדיו קול חי מיוזיק, רדיו 102 תל אביב, רדיו חיפה, רדיו "חם אש", רדיו ירושלים ורדיו דרום.