אתר האינטרנט של אגודת העיתונאים משתדרג לפורמט חדש ואנו בתקופת הרצה שלאחריה האתר יונגש כנדרש

כתב הרכב ומייסד העיתון "טורבו", אילן פייביש, נהרג אמש בתאונת דרכים בכביש 90

רכב הפרארי שבו נהג פייביש התהפך בעיקול הדרך ועלה בלהבות סמוך לקיבוץ קליה שבצפון ים המלח. בתאונה נספה גם חברו צחי מנשרי | השניים היו בנסיעת מבחן לצורך סיקור עיתונאי
עיתונאי הרכב אילן פייביש, שלאחרונה גם החל לערוך את מדור הרכב באתר 0404 וחברו צחי מנשרי, שניהם בשנות ה-50 לחייהם, קיבלו את מכונית הפרארי החשמלית שבה נהרגו, לצורך ביצוע כתבה שגרתית בתחום עיתונות הרכב: "מבחן דרך מצולם" ויצאו לירידות ים המלח שלאורך כביש 90. התאונה התרחשה אתמול (שבת), בשעה 06:20 בבוקר, באחד מעיקולי הדרך. המכונית התהפכה מסיבה שטרם התבררה והחלה לבעור. השניים נלכדו בתוכה ולא הספיקו להיחלץ. דקות אחדות לפני התאונה הקטלנית ירד מהרכב בנו של מנשרי ובמקומו עלה פייביש. בנו של מנשרי היה ברכב אחר שנסע מאחורי הפרארי וצפה בתאונה הקטלנית כשאביו איבד את השליטה על המכונית היוקרתית שמחירה נאמד בכ2.5 מליון שקלים. פייביש ומנשרי נלכדו בתוך הפרארי ומאמציהם להיחלץ עלו בתוהו. פעולות החילוץ של אנשי מכבי האש ארכו זמן רב ולצוות מד"א שהגיע למקום לא נותר אלא לקבוע את מותם.
 
עיתונאי הרכב דרור ברלי כתב היום באתר 4×4: "פייביש היה ילד שכבר עבר את גיל 50, אבל בנשמתו נשאר בן 17. האיש שחי את החלום ותמיד על הקצה, עלה השמיימה בסערה בפרארי 296GTS אדומה חדשה – כי אם כבר למות, אז שזה יקרה כשאנחנו עושים משהו שאנחנו הכי האוהבים. אולי זה החסד האחרון שפייביש זכה לו". 
 
עוד כתב ברלי: "אם אתה לא חזיר גז שמכור לאדרנלין, יללות של מנועים, למהירות מטורללת ולהנאה פסיכית מעצם פעולות הנהיגה – שהמשותף לכולן הוא הפקת הנאה אינסופית משליטה במכונה, אז אולי מוטב שלא תכתוב על רכב בכלל – מקסימום תעשה מבחני דרכים למייבשי כביסה או טוסטרים".  
זירת התאונה בצפון ים המלח | צילום: דוברות כבאות והצלה

מכבאות והצלה מחוז יו"ש נמסר: "סמוך לשעה שבע בבוקר הוזנקו לוחמי האש מהתחנה האזורית בנימין, לתאונת דרכים סמוך לקיבוץ קליה שבצפון ים המלח. עם הגעת הצוותים למקום, הם זיהו רכב פרטי העולה באש. לוחמי האש החלו מיד בפעולות לכיבוי הרכב הבוער. תוך כדי פעולות הכיבוי מפקד המשמרת תחקר את הנוסעים ברכב הנוסף שנסע מאחור. על פי העדויות, נוסעי רכב הפרארי, לא הצליחו להיחלץ ממנו. עם סיום פעולות הכיבוי החלו לוחמי האש בפעולות לחילוץ על ידי כלים הידראוליים יעודיים. פעולות אלו ארכו זמן רב בשל אופי התאונה וכדי לשמור על כבוד המתים".

מצאתם טעות בכתבה?

דילוג לתוכן