אתר האינטרנט של אגודת העיתונאים משתדרג לפורמט חדש ואנו בתקופת הרצה שלאחריה האתר יונגש כנדרש

אורי משגב מגיב לתביעת הדיבה של יאיר נתניהו: "לא היה לי זמן לראות על מה הוא תובע כי מיהרתי להפגין נגד אבא שלו"

העיתונאי אורי משגב, הגיב בעמוד הפייסבוק שלו לתביעת הדיבה בסך חצי מיליון שקלים, שהוגשה על ידי יאיר נתניהו, בטענה כי העיתונאי פגע בפרטיותו ופרסם מידע האסור על פי חוק, נוכח האבטחה של נתניהו בן על ידי שב"כ.

"תכירו. אוריאל חור נזרי, בא כוחו הנוכחי של יאיר נתניהו. כאן הוא נראה מגיש לי בחגיגיות כתב תביעת השתקה על סך חצי מיליון שקלים. הוא והלקוח שלו כנראה התמכרו לתבוסות והשפלות בבית המשפט. לא היה לי זמן לראות על מה הוא תובע כי מיהרתי להפגין נגד אבא שלו. המעמד הפתטי הזה קרה בסיומו של הליך שעד עתה היה תחת חיסיון בגלל אופי הפרוצדורה: בקשה מופרכת של הבטלן ממיאמי להוציא לי צו הרחקה והטרדה(!). היה דיון מרתק, המבקש הופיע בזום עם כובע מצחיה וסיפק לא מעט פנינים. מפאת כבוד רב לכבוד השופטת מוריה צ'רקה אתייחס להליך בפירוט רק אחרי שתפרסם את החלטתה, אולי כבר מחר. יש למה לחכות. אעדכן".

עיקרי הטענות כפי שפורסמו באתר העין השביעית, הן הפרת הפרטיות של נתניהו ופרסום שקרים דיבתיים אודותיו: "במהלך החודשים האחרונים ואף יותר מכך, עוסק הנתבע בפרסום פרסומי הכפשה ודיבה נגד התובע וכל זאת מתוך כוונה ברורה לפגוע בו, להזיק לו, להשפילו, לעשותו למושא לבוז בעיני הבריות ועוד, תוך שהנתבע מפיץ לשון הרע, פוגע בפרטיותו של התובע ואף מבצע מעשים פליליים של ממש בכדי לפגוע בתובע. ברשעות, באכזריות, ברמיסת החוק ובאובססיה השמורה לקיצוניים שבאנשים".

משגב, עוקב אחרי משפחת נתניהו באדיקות ומרבה לבקר את התנהלותה. לאחרונה פרסם שיחה עם רופא בכיר, ששפך אור על ההליך הרפואי שעבר רוה"מ נתניהו ביממה האחרונה. משגב רמז כי המידע אודות מצבו הרפואי של נתניהו מספר לציבור הוא שקרי. "זה נכון שהסיבה לניתוח חירום בגלל בקע היא חסימת מעיים – אבל אין לנתניהו חסימת מעיים כרגע. אם הייתה – הוא היה בבית חולים עם זונדה ומשככי כאבים ממתין לניתוח חירום.  פשוט כי בקע כלוא הוא דבר כואב. אז כדי לסדר את הדברים: יש שני סוגי בקעים – בקע כלוא (שזה אומר למעשה חסימת מעיים לרוב) ומצריך ניתוח בהול ובקע לא כלוא שמצריך מעקב וניתוח אלקטיבי. במקרה של ביבי – יש ניתוח סמי חירום, אבל בלי סימנים של בקע כלוא. ככה שמדובר בסבירות גבוהה בשקר – ולא בניתוח בקע".

מצאתם טעות בכתבה?

דילוג לתוכן