אתר האינטרנט של אגודת העיתונאים משתדרג לפורמט חדש ואנו בתקופת הרצה שלאחריה האתר יונגש כנדרש

אור צלקובניק מונה למנכ"ל חדשות 13

צלקובניק, שנבחר להיות מפקד גל"צ על ידי וועדה מקצועית ומינויו הוקפא בשל הסמיכות לבחירות, התמנה היום (חמישי) לתפקיד מנכ"ל חדשות 13 במקומו של אבירם אלעד, שהתפטר מתפקידו לפני שבוע בלבד

שבוע בלבד לאחר התפטרותו של אבירם אלעד, חדשות 13 מצאו מנכ"ל חדש: אור צלקובניק, ששימש בשנים האחרונות מנכ"ל fm103. תחנת ניהולו, רשמה התחנה בשנה האחרונה עלייה של 2% בנתוני ההאזנות.

צלקובניק נבחר לאחרונה לתפקיד מפקד גל"צ, על ידי וועדה מקצועית שמינה שר הביטחון לשעבר בני גנץ. בצל חילופי השלטון, החליט שר הביטחון יואב גלנט להקפיא את מינוי צלקובניק ולמנות מפקד זמני נוסף – דני זקן. בעקבות ההחלטה, עתרה עמותת "הצלחה" לבג"צ בטענה כי יש להשלים את המינוי מאחר שנבחרה ממשלה חדשה. גלנט מצידו, הקים וועדה לבחינת עתיד התחנה וטען שאין טעם למנות מפקד קבוע, בשעה שהמשך קיומה של התחנה הצבאית מוטל בספק. זאת למרות שוועדה זהה התכנסה שנה קודם לכן והגישה את המלצותיה לשר הביטחון הקודם. כעט, הוועדה הנוכחית אמורה להגיש את מסקנותיה בימים הקרובים.

אור צלקובניק ימונה למנכ"ל חדשות 13 - אגודת העיתונאים בתל אביב
אור צלקובניק (צלום: אגודת העיתונאים בתל אביב)

כאמור, צלקובניק יחליף את אבירם בתפקיד מנכ"ל החדשות וישמש למנכ"ל הרביעי של חדשות רשת בשנים האחרונות אחרי גולן יוכפז וישראל טוויטו.

מצאתם טעות בכתבה?

דילוג לתוכן