אתר האינטרנט של אגודת העיתונאים משתדרג לפורמט חדש ואנו בתקופת הרצה שלאחריה האתר יונגש כנדרש

"אני מפחדת שאם חס וחלילה, אני אגיע לאיכילוב ואתה תהייה המרדים, אתה לא תטפל בי כמו שאתה נשבעת"

חברת הפאנל בתוכנית הפטריוטים, עירית לינור, הביעה אתמול (ד') ביקורת קשה על סכסוך העבודה שהכריזה ההסתדרות הרפואית נוכח ביטול עילת הסבירות. הביקורת הופנתה לד"ר אור גורן, שהגיע לתבוע את עלבונו בתוכנית, לאחר שספג האשמות בדבר הרצון לעבור לדובאי בשל הרפורמה המשפטית. "יש לי פה 5 ילדים. אני ציוני, אני לא רוצה ללכת לשום מקום"

אחרי שספג ביקורת חריפה עקב אמירתו בחדשות 13, בדבר המעבר למדינה הלא דמוקרטית סעודיה, חבר "אחים לנשק" , ד"ר אור גורן, הגיע אתמול (ד') לתוכנית הפטריוטים לריאיון תגובה מול חברי הפאנל. "אחת הסיבות שבאתי לפה מעבר לזה שאני באמת חושב שזה חשוב שיהיה השיח זה באמת לתבוע את עלבון הציונות שלי(…). יש לי פה 5 ילדים. אני ציוני, אני לא רוצה ללכת לשום מקום", הדגיש גורן בתחילת דבריו. "כל החברים שלי, אלא יש שרואים ערוץ 13 ואלה שאומרים רק ערוץ 14 'אל תלך לשם' הם יגמרו אותך', 'אמרתי להם תקשיבו מדובר באנשים ציונים פטריוטים שאוהבים את המדינה הזאת'".

את הריאיון פתחה חברת הפאנל עירית לינור, שהביע חשש בדבר כוונתם של הרופאים השובתים לטפל בה, היה ותזדקק לטיפול. מאוחר יותר בראיון, הרוחות התלהטו וחברת הפאנל הביעה ביקורת חריפה אף יותר: "אני מאחלת לעצמי בריאות גדולה יותר מתמיד שאני לא אגיע לחדר מיון או לרופא שהוא נגד הרפורמה ואולי יעשה לי פרצוף, עזוב איך הוא יטפל בי או לא יטפל בי. אני מפחדת ממך, אני מפחדת שאם חס וחלילה, אני אגיע לאיכילוב ואתה תהייה המרדים, בגלל שאתה חושב שאני תומכת רפורמה ואתה מתנגד. אתה לא תטפל בי כמו שאתה נשבעת".

"ושמרתם עד מאוד חיי אדם מרחם אמו, והיה שלומו ראש חרדתכם כל הימים. ועזרתם לאדם החולה באשר הוא חולה, אם זר אם נוכרי, אם אזרח נקלה ואם נכבד"

(ציטוט מתוך שבועת הרופאים)

נזכיר כי ההסתדרות הרפואית הכריזה על סכסוך עבודה מספר ימים לאחר שהחוק לביטול עילת הסבירות עבר בקריאה שלישית בכנסת. בנאום שנשא ו"ר הר"י, ציון חגי עת שהכריז על סכסוך העבודה בבנייני האומה בירושלים, נימק את ההחלטה החריגה ושיקף את הסכנות שבביטול עילת הסבירות למערכת הבריאות ולאתיקה הרפואית, לרבות פוליטיזציה של בכירים במערכת הבריאות.

לאחר ההכרזה בדבר סכסוך העבודה, התבטא חגי בחשבון הטוויטר שלו ואמר כי "ביטול עילת הסבירות מהווה סכנה אמיתית ומוחשית למערכת הבריאות ולצוותי הרפואה, ואין מדובר בחשש תיאורטי. בכוונתנו למצות את מלוא ההליכים והצעדים שעומדים לרשותנו כדי להיאבק ברוע הגזירה!"

מצאתם טעות בכתבה?

דילוג לתוכן