אתר האינטרנט של אגודת העיתונאים משתדרג לפורמט חדש ואנו בתקופת הרצה שלאחריה האתר יונגש כנדרש

ברכות: בן כספית חזר לשדר יחד עם יינון מגל ב-103FM

כחודש אחרי שהפסיק לשדר עם מגל נוכח עימותים חריפים בין השניים, כספית חזר היום לשדר יחד עם מגל, אחרי מאמצים רבים של התחנה להחזירו למשבצת השידורים. השניים חתמו על הסכם בו הם התחייבו לשמור על שיח ראוי ולא לנטוש את השידור

כחודש אחרי שהעיתונאי בן כספית הפסיק לשדר יחד עם ינון מגל והחולף בעיתונאי חיים לוינסון, כספית חזר היום (ב') לשדר יחד עם מגל. השניים חשפו כי ניסחו הסכם בניהם , כמחווה של רצון טוב על מנת לאפשר את המהלך התקין של השידור: "חתמנו על הסכם ואמנה של רצון טוב שלא נוטשים ושלא מפריעים, שלא מקללים, לא שאני יודע מה זו קללה, כי אצלך מושג הקללה הוא קצת רחב יותר".

אור צלקובניק, מנכ"ל התחנה שיעזוב בימים הקרובים לחדשות 13, אמון על ההסכם שבו התחייבו המגישים לאפשר את חופש הדיבור אחד לשני ולהקפיד על שיח מכבד, על מנת לאפשר דיון רציני סביב הנושאים האקוטיים בחברה הישראלית ולהימנע מפיצוץ נוסף בין השניים.

אולם נראה כי ההסכם החדש לא הצליח למנוע מחילוקי הדעות והעקיצות ההדדיות להישמע כאשר השניים פתחו את התוכנית בקרב עקיצות מרתק, אם כי נראה שהשניים, למרות העקיצות הרבות, התגעגעו אחד לשני, כאשר מגל קיבל את חזרתו של כספית בשירה בפתיחת התוכנית: "עקבתי אחריך כשלא היית פה, ואני חושב שהמצב שלך החמיר, ברמת הטנטרום, ברמת המשבר התודעתי, הקריסה הטוטאלית של כל המערכות, הכל קרס. מה עם איזה מטפל, מטפלת, פסיכולוג? פסיכיאטר? כל בן אדם צריך לפרגן לעצמו בטיפול טוב".  כספית בתגובה: "הייתי פעם בטיפול זוגי, לא התחברתי. עזוב, זה בזבוז זמן לדעתי. גם אני עקבתי אחריך, אחרי הציוצים ששולחים לי ואני חרד לך. יש פוטנציאל שהסיפור שלך לא יגמר טוב. אתה שילוב של דודו טופז, אורי זוהר, ונגיעה של אייל גולן".

חזרתו של כספית לתוכנית נעשתה אחרי מאמצים של התחנה להחזיר את המגיש הפופולארי, שסיים את הגשתו בתוכנית בכעס בשל התנהלותו של מגל לפני כחודש. בינתיים את המשבצת אייש כאמור העיתונאי חיים לוינסון ולעיתים חברת הכנסת לשעבר רויטל סויד או יריב אופנהיימר ופעם אחת אפילו רון קופמן.

מצאתם טעות בכתבה?

דילוג לתוכן