אתר האינטרנט של אגודת העיתונאים משתדרג לפורמט חדש ואנו בתקופת הרצה שלאחריה האתר יונגש כנדרש

דניאל רוט אבנרי: "המחאה ניצחה את הפוליטיקאים"

אבנרי תקפה את ראשי האופוזיציה בחדשות 12 והאשימה אותם באובדן שליטה וכניעה למחאה. בהמשך הוסיפה כי האפשרות לפשרה עדיין לא נסגרה לחלוטין, ולהערכתה נתניהו עשוי להושיט יד

דניאל רוט אבנרי (צילום מסך מחדשות 12)

דניאל רוט אבנרי (צילום מסך: חדשות 12)

הפרשנית הפוליטית, דניאל רוט אבנרי אמרה היום (ב') במשדר מיוחד בחדשות 12 כי אנשי המחאה עברו לנהל את האופוזיציה, שאיבדה שליטה על האירוע, כלשונה. "האופוזיציה היא זאת שצריכה לקחת שליטה על העניינים. כרגע המחאה היא זאת שמנהלת את האירוע. בני גנץ לאורך כל הדרך הלך על הגישה הממלכתית ובגלל זה הוא התרומם בסקרים, ברגע האמת הוא התקפל. עכשיו דווקא מי שדווקא מושיט סולם ומבקש לרדת מהעץ זה דווקא לפיד". עוד הוסיפה אבנרי כי היא לא תופתע לראות את ראשי המחאה כמועמדים בבחירות הבאות, אולם אמירתה זכתה לגינוי מצד המגיש ירון אברהם.

עוד הוסיפה כי "כדי להגיע לפשרה צריך להתחיל בקטן ולפרק את התמונות הקשות שאנחנו רואים פה. אז נוכל נקבל חודשיים וחצי ואפילו יותר של שקט. דווקא האופוזיציה צריכה לגלות מנהיגות. אני בטוחה שאם הם יגיעו מאוחדים עם הצעת פשרה מאוזנת, נתניהו יסכים לכך".

בשעה זו מתקיימים מגעים של הרגע האחרון לפשרה, לצד זאת ראשי האופוזיציה יצאו בהודעה משותפת כי יחרימו את ההצבעה לצמצום עילת הסבירות שתתקיים מאוחר יותר היום.

מצאתם טעות בכתבה?

דילוג לתוכן