אתר האינטרנט של אגודת העיתונאים משתדרג לפורמט חדש ואנו בתקופת הרצה שלאחריה האתר יונגש כנדרש

המשנה למנכ"ל משרד התקשורת אלעד מלכא התפטר מתפקידו

מלכא הודיע היום (ה') על התפטרותו, לאחר שנה וארבעה חודשים בלבד | מלכא היה שותף מרכזי בכתיבת תזכיר החוק לשינוי מבנה התקשורת בישראל.

המשנה למנכ"ל משרד התקשורת, אלעד מלכא, הודיע היום (ה') על התפטרותו מהתפקיד, כשנה בלבד לאחר מינויו. מלכא הוא אחד ממנסחי תזכיר חוק השידורים לשינוי שוק התקשורת, אותו מבקש לקדם שר התקשורת שלמה קרעי.

עם כניסתו לתפקיד, הודיע השר, על כוונתו למנות את מלכא לתפקיד מנכ"ל המשרד במקומה של לירן אבישר בן־חורין (שמונתה על ידי קודמו בתפקיד, השר יועז הנדל), אולם לאחר בחינת מועמדותו של מלכא, התברר כי הוא נעדר נסיון ניהולי ואינו עומד בתנאי הסף לתפקיד. קרעי נאלץ לסגת מהמינוי.

בחשבונו ברשת החברתית-X, סכם מלכא את פעולו במשרד התקשורת: "שנה וארבעה חודשים בהם קידמנו לא מעט פרויקטים לטובת הציבור. הנחנו תשתית לכבל תקשורת שיחבר את אסיה ואירופה דרך ישראל, האצנו את שילוב ה ESIM בחברות הסלולר, הובלנו לחתימה על צו העיצומים שיאפשר אכיפה מול חברות הסלולר גם ביו״ש. התחלנו הליך פיקוח סלולרי ראשון, התנענו פיילוט להגברת הקליטה הסלולרית ברכבת ישראל והתחלנו לממש את מדיניות השקיפות בפרישה סלולרית. אני רוצה להודות לשר, שלמה קרעי, על הבעת האמון ועל העבודה המשותפת בשנה וארבעה חודשים האחרונים. מאמין שנחישותך לפעול לטובת הציבור תישא פירות נוספים במשרד והציבור הישראלי ירוויח מכך".

 

מצאתם טעות בכתבה?

דילוג לתוכן