אתר האינטרנט של אגודת העיתונאים משתדרג לפורמט חדש ואנו בתקופת הרצה שלאחריה האתר יונגש כנדרש

העיתונאי ואיש הימין ארנון סגל תרם כליה ועורר סערה

העיתונאי ארנון סגל תרם כליה במסגרת מרתון השתלות בבית החולים ביילינסון ועורר סערה כשביקש לתרום ליהודים בלבד. אורי משגב: "גזענות במסווה של אלטרואיזם"

העיתונאי ואיש הימין ארנון סגל, אח של עמית סגל תרם שלשום (יום שני) כליה בבית החולים בילינסון במסגרת מרתון תרומות והשתלות כליה, שבסיומו קיבלו שלושה אנשים כליה מן החי. סגל, שהיה אחד משלושת המשתתפים עורר סערה כשהסביר את התנאי להשתתפותו במרתון התרומות. "התנאי היחיד שלי היה שהכליה תלך ליהודי. זה העם שלי, וזו הקהילה שלי".

אתר וואלה ברנז'ה פרסתם את הידיעה תחת הכותרת "כך מנרמלים גזענות: פעיל הימין ארנון סגל תרם כליה". עוד נטען בכתבה כי אתר Ynet, שפרסם את הידיעה הציג את סגל כעיתונאי, למרות שהתמודד בבחירות האחרונות לרשימת הציונות הדתית והגיע למקום התשיעי.

העיתונאי אורי משגב התייחס גם הוא תרומתו של סגל וכתב "גזענות במסווה של אלטרואיזם. איך זה היה מתקבל לו הייתי מצהיר שהתנאי שלי לתרומה הוא שאיברי לא יושתלו בגופם של חרד"לים, מתנחלים או ביביסטים?".

סגל עורר תגובות רבות גם ברשתות החברתיות וזכה לגינויים רבים מצד המשתמשים, כשהבולטת שבהם הייתה יו"ר מרץ לשעבר זהבה גלאון: "גם שתי כליות לא מספיקות כדי לנקות את הרעל שזורם לו בגוף אז מה זה כבר משנה". סגל לא נשאר חייב וענה לגלאון: "בואי נסכם שכל אחד יתרום את הכליה שלו למי שהוא רוצה"

מצאתם טעות בכתבה?

דילוג לתוכן