אתר האינטרנט של אגודת העיתונאים משתדרג לפורמט חדש ואנו בתקופת הרצה שלאחריה האתר יונגש כנדרש

הפטריוטים בקריאה ליהודים להגיע עם נשק לאזורי חיכוך

העיתונאי יותם זמרי התייחס לסרטון של תקיפת רועי צאן יהודים על ידי פלסטינים במקלות ואבנים, שפורסם על ידי כתב חדשות 12, אורי איזק. "אני אומר ליהודים שם - אל תפחדו לצאת לשם עם נשק, אנחנו נעמוד מאחוריכם, הערוץ הזה יעמוד מאחוריכם"

פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, יותם זמרי, הגיב לסרטון תקיפתם של רועי הצאן היהודים על ידי פלסטינים במקלות ובאבנים בבנימין, שפורסם בחשבון הטוויטר של כתב חדשות 12, אורי איזק. בתוכנית קרא זמרי ליהודים שגרים באזורי חיכוך לשאת עימם נשק : "אני אומר ליהודים שם – אל תפחדו לצאת לשם עם נשק, אנחנו נעמוד מאחוריכם, הערוץ הזה יעמוד מאחוריכם, חצי עם יעמוד מאחוריכם".

כתב חדשות 12, אורי איזק, שנכנס רק לאחרונה לתפקיד כתב חדשות 12 בשטחים וזכה לגינוי מהסופרת המזוהה עם המחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט, מגי אוצרי, פרסם אמש (שלישי) סרטון קשה לצפייה של תקיפת רועי צאן יהודים על ידי פלסטינים במקלות ואבנים, במה שגרם לסערה גדולה ברשתות החברתיות. העיתונאי החרדי, ישראל פריי, הגיב ותקף: "אחי, אם אתה רוצה להצדיק את התפקיד החדש שלך, מוטב שלא תשמש כדובר נוער הגבעות אלא תסקר את העובדות. המתנחלים לא "הותקפו" אלא יצאו מתוך מאחז לא חוקי לעוד פעולה ביריונית (תוך שימוש בנשק) בתוך כפר פלסטיני. לא מאוחר להתנצל".

אזיק לא נשאר חייב וכתב: "אחי, אם אתה רוצה להעביר ביקורת עניינית, אני תמיד שמח לשמוע. מאחר שאין לך תיעוד כרונולוגי רציף, להלן העובדות כפי שאני מכיר אותן מגורמי הביטחון שהיו בשטח: המתנחלים יצאו ממאחז לא חוקי והותקפו באלות ובאבנים כחלק ממאבק ארוך על שטחי מרעה באיזור רק מאוחר יותר, ואחרי שפונו המתנחלים לבית החולים – החלה התקהלות ליד לכפר. מבדיקה שעשיתי עם כל הגורמים המעורבים, המשטרה והצבא לא ביצעו את הירי, המתנחלים שפונו לבית חולים לא היו חמושים, ואיש ביטחון מהמועצה הוא שירה באוויר, אחרי שלטענתו הרגיש בסכנה במהלך ההתקהלות".

מצאתם טעות בכתבה?

דילוג לתוכן