אתר האינטרנט של אגודת העיתונאים משתדרג לפורמט חדש ואנו בתקופת הרצה שלאחריה האתר יונגש כנדרש

חיים לוינסון: "אתם בזים לחילוניות שלנו, אתם חושבים שאנחנו אנשים אבודים. מה הפוזה הזאת של האחים אנחנו"

חנה קורן, היועצת הפוליטית של ח"כ צבי סוכות, התראיינה בתוכניתם של חיים לוינסון וינון מגל והתייחסה לאירוע בו טענה כי נדרסה בתל אביב על ידי פעיל מחאה שרכב על אופניים.

חנה קורן, היועצת הפוליטית של חבר הכנסת צבי סוכות, הותקפה ביום חמישי האחרון באוהל השיח שהקימה בתל אביב, זאת כשפעיל מחאה דרס אותה עם אופניו, ומספר מפגינים נוספים אף קראו לעברה קריאות גנאי. בשיחתה עם ינון מגל וחיים לוינסון סיפרה על המתרחש.

"אני מובילה יחד עם צבי את נושא מאהלי השיח", פתחה. "חיכו לנו שם עשרות מפגינים, רק ברגע שהנחנו את השולחן התקבצו עשרות מפגינים, זמבורות, קללות, משרוקיות, מגפונים, בצורה פראית לחלוטין. היו כל כך הרבה אנשים. אחר כך התקבצו סביבי אנשים שאמרו לי שהם לא מסכימים עם הצורה האלימה. היו עוד כמה מהלשכה שלנו שנכחו באירוע. כל אחד שצעק עליי בהתחלה הנהנתי עם הראש, הלכתי אחורה לדבר עם אנשים שלא הסכימו עם הצורה. אחר כך זרקו לנו את הכיסאות, את השולחן, קיפלו לנו את כל הדברים וזרקו אותם על הרצפה ממש באלימות".

במהלך הריאיון התפתח ויכוח בין השניים. לוינסון לדבריה של קורן ומחה על הפעילות שערכה קורן בתל אביב לטובת הידברות ואיחוי הקרע בעם: "אתם לא רואים בנו אחים שאני רואה את היושב ראש מפלגה שלכם כל הזמן מזלזל בנו. כל האובדן יש טענות כי מבולבל. דרך שאני קורא את ה מזכ"ל של המפלגה שלכם. אתם רואים בנו, אנשים טועים, אתם בזים לחילוניות שלנו, אתם חושבים שהיא ריקה, שאנחנו אנשים אבודים, שאותו אנחנו בולל. מה הפוזה הזאת של האחים אנחנו".

צבי סוכות (צילום מסך מעמוד פייסבוק) - אגודת העיתונאים בתל אביב
צבי סוכות (צילום מסך – עמוד פייסבוק) 

קורן, לא נשארה חייבת והגיבה לטענות: "אני הגעתי לרחובות עם המון אהבה בעיניים והמון רצון להחזיר אחדות. הדבר שאני פגשתי ביום חמישי זה שנאה מהעיניים של האנשים שמופנות כלפי. עכשיו זה לא קיבלתי המון הודעות מאנשים. מחנה השמאל שבעד מה שאנחנו עושים ירידה בודי הדיבור, הוא רוצים את זה, ואנשים שגם הגיעו בכוונה כדי לדבר עם מי לדבר איתי. אני יכול להגיד שמה שאני פגשתי שם בהפגנה זה שנאה בעיניים כמו שלא פגשתי בחיים שלי בחיים ואני באתי באמת מתוך כוונות טובות ומתוך רצון להיטיב לעם ולהם ספציפית, וקיבלתי רמות של קצינה שאני לא באמת. אני לא מאחלת לאף אחד והעיניים שפגשו אותי".

לאירוע התקיפה התייחס לוינסון: "אני לא מצדיק אלימות. אני מדבר אך ורק על הקונספט של האחים. קודם תתחילו להתייחס אלינו כמו אחים", אמר. "אחרי זה נתחיל את מעגלי שיח, תפסיקו לזלזל בנו. הם לא אחים שלי, הם אויבים של כל מדינה ליברלית, הם אנשים מסוכנים ויש להילחם בהם תודעתית".

את הריאיון סיכמה היועצת קורן במשפט אחרון: "אני רק אגיד שאני שומעת את דבריך אני, אנחנו נמשיך".

מצאתם טעות בכתבה?

דילוג לתוכן