אתר האינטרנט של אגודת העיתונאים משתדרג לפורמט חדש ואנו בתקופת הרצה שלאחריה האתר יונגש כנדרש

תוכניתם של העיתונאים ספי עובדיה ויניר קוזין בגל"צ תרד מהאוויר

המהלך נעשה ברקע התבטאותו של עובדיה השבוע בתוכניתם נגד יעקב ברדוגו, מקורבו של מפקד התחנה. התוכנית עתידה לרדת במסגרת השקת לוח השידורים החדש שייחשף לאחר חגי תשרי. גל"צ: "הפרסום שקרי"

מפקד תחנת גל"צ דני זקן יוריד מהאוויר את תוכניתם של העיתונאים ספי עובדיה ויניר קוזין. התוכנית צפויה לרדת במסגרת לוח שידורים חדש שיושק לאחר חגי תשרי. לפי אתר "וואלה ברנז'ה", שחשף את כוונתו של זקן, המהלך קשור בביקורת שמתחו השניים בפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו, השבוע בתוכניתם. זקן, המקורב לברדוגו העיד בעבר כי זה פעל למינויו למפקד גל"צ ותחת זאת, תואר לא אחת בוואלה ברנז'ה כמי שעושה "טיהור פוליטי" בקרב קולות ביקורתיים לממשלה.

השמועות על החלטות לא עיניות בקרב מפקד התחנה התגברו מאז כניסתו לתפקיד, זאת לאחר שהזמין זקן את ד"ר תהילה שוורץ-אלטשולר לגבש קוד אתי לתחנה, שאמרה בהמשך בריאיון ל"וואלה ברנז'ה" כי " אם לזקן יש החלטות פוליטיות שיעמוד מאחוריהן, ולא מאחורי קוד אתי מדומיין". מהוועדה שהקימה, התפטרו שני חברי צוות בטענה כי הקוד האתי יפגע בחופש העיתונות בתחנה.

הפרשן הכלכלי של חדשות 13, מתן חודורוב התייחס לחשיפתו של וורטהיים ואמר כי "מדובר במהלך הזוי וחסר בסיס מקצועי, מצד מפקד זמני שעיקר ״תרומתו״ בהדחה סדרתית של עיתונאים מנוסים".

רביב דרוקר, הפרשן הפוליטי בחשדות 13 התייחס גם הוא ורמז על חוסר ענייניות בהחלטות מפקד התחנה.

מגלי צה"ל נמסר: "אין לוח שידורים חדש ומכאן, שאין כל החלטה על שינויים. מכאן שהפרסום שקרי כמו הפרסומים אחרים בוואלה אודות גלי צה"ל".

מצאתם טעות בכתבה?

דילוג לתוכן