אתר האינטרנט של אגודת העיתונאים משתדרג לפורמט חדש ואנו בתקופת הרצה שלאחריה האתר יונגש כנדרש

כתב אישום נגד תושב פתח תקווה בגין תקיפת עיתונאית ערוץ 14

הפרקליטות הגישה אתמול (ד') כתב אישום בגין איומים ותקיפה הגורמת חבלה נגד תושב פתח תקווה שתקף את הכתבת שיראל ללום נהיר עת שסיקרה את ההפגנה נגד הרפורמה המשפטית

יחידת התביעות של המשטרה הגישה כתב אישום נגד תושב פתח תקווה, בגין תקיפת עיתונאית ערוץ 14, שיראל ללום נהיר בעת שסיקרה את המחאה נגד הרפורמה המשפטית בחודש מרץ.

מכתב האישום עולה כי "כתוצאה ממעשיו של הנאשם נגרם למתלוננת מכאוב והיא נזקקה לטיפול רפואי בשל האצות בפעילות רחמית. במעשיו המתוארים לעיל, תקף הנאשם את המתלוננת בלא הסכמתה ושלא כדין, וגרם לה לחבלה של ממש. במעשיו המתוארים לעיל, איים הנאשם על המתלוננת בהתנהגות, בפגיעה שלא כדין בגופה ובהירותה, זאת עשה בכוונה להפחידה או להקניטה".

 

חוקרי תחנת פ"ת פתחו בחקירה, זאת לאחר שללום הגישה תלונה נגד התוקף. מהחקירה עולה כי בתאריך 23.3.23 התקיימה הפגנה בפ"ת והמתלוננת שסיקרה את הפגנה בזמן שהייתה בהריון הותקפה על ידי הנאשם לאחר שהצמיד לאוזנה והפעיל קולות סירנה חזקים תוך שהוא קורא לעברה קריאות גנאי. לאחר שהעיתונאית, שהייתה כאמור בהריון, הדפה את המגפון ממנה, דחף אותה בתגובה הנאשם כאשר הדבר חזר על עצמו פעם נוספת.

לאחר מכן, הורחק הנאשם מהעיתונאית, אך זמן קצר לאחר מכן התקרב בשנית אל העיתונאית וחזר על מעשיו. גם כשעזבה את המקום, הנאשם וחבריו לא הרפו והחלו ללכת בעקבותיה, עד שללום נכנסה לבניין סמוך. כתוצאה ממעשי הנאשם נזקקה העיתונאית לטיפול רפואי ונגרמה לה חבלה של ממש.

מצאתם טעות בכתבה?

דילוג לתוכן