אתר האינטרנט של אגודת העיתונאים משתדרג לפורמט חדש ואנו בתקופת הרצה שלאחריה האתר יונגש כנדרש

להתראות למותג "טוויטר": שלום למותג "X"

אילון מאסק הכריז היום (א') כי בכוונתו לבצע מיתוג מחדש לרשת החברתית לאחר שורה של צעדים שנויים במחלוקת שעשה באחרונה בחברה שבבעלותו. "בקרוב נגיד שלום למותג טוויטר ובאופן הדרגתי לכל הציפורים"

הבעלים של טוויטר, אילון מאסק צייץ הבוקר (א') כי הוא מעוניין לבצע שינויי מיתוג ברשת החברתית ולשנות בין היתר את שמה של טוויטר וכן גם להחליף את לוגו הציפור הכחולה, המזוהה עם הרשת החברתית. "בקרוב נגיד שלום למותג טוויטר ובאופן הדרגתי לכל הציפורים", כך כתב.

בציוצים נוספים פירט על השינויים הצפויים: החלפת צבע הרשת החברתית לשחור, ועל כוונתו להחליף את שם הרשת מ"טוויטר" ל-"X". בהמשך חשף טיוטא ראשונית ללוגו החדש. 

מאסק, שרכש את טוויטר ב-44 מיליארד דולר בשנת 2022, ביצע שורה של שינויים שגרמו למשתמשים לתהות בדבר עתידה של הרשת החברתית והרצון של מאסק לגרום לחברה לשגשג, מאחר וצעדיו היו בלתי ברורים למשתמשים מאז רכש את החברה.

תחילה הודיע כי בכוונתו לפטר 3,700 עובדים, שהיוו באותה העת כ-50% מסך עובדי החברה, תוך שהוא חייב את כלל העובדים לעבוד מהמשרד. גזרה בולטת שהטיל מאסק באחרונה היא הגבלת חשיפה לציוצים למשתמשים לא מאומתים. צעד זה, נעשה ללא התראה מוקדמת וגרם למשתמשים רבים לחשוב כי מדובר בתקלה טכנית, עד שיצא עם רשימת ההגבלות באופן רשמי: חשבונות מאומתים מוגבלים לקריאת 6,000 פוסטים ביום, חשבונות לא מאומתים מוגבלים לקריאה של עד 600 פוסטים ליום וחשבונות חדשים ולא מאומתים מוגבלים לקריאה של עד 300 פוסטים ליום.

מצאתם טעות בכתבה?

דילוג לתוכן