אתר האינטרנט של אגודת העיתונאים משתדרג לפורמט חדש ואנו בתקופת הרצה שלאחריה האתר יונגש כנדרש

לוסי אהריש: "מי שמשפיל אותי ואת הקולגות שלי אני לא מוכנה להמשיך לראיין אותו"

בריאיון שהתקיים עם טלי גוטליב על רקע התבטאויותיה נגד כוחות הביטחון, החליטה אהריש לעצור את הריאיון באמצע, לאחר שחברת הכנסת כינתה את ערוץ 13 "ערוץ התבהלה". גוטליב: "צר לי על הגישה שלך"

העיתונאית ומגישת התוכנית "המטה המרכזי" בחדשות 13, לוסי אהריש, הפסיקה ריאיון עם חברת הכנסת טלי גוטליב, לאחר שזו כינתה את ערוץ 13 "ערוצי התבהלה". הריאיון התקיים על רקע ההתבטאות השנויה במחלוקת של גוטליב, שזכתה לגינוי נחרץ מלשכת נתניהו, שמסרו כי מדובר ב"אמירה מקוממת".

לוסי אהריש שאלה את גוטליב: "ממי נתניהו מפחד?". האחרונה השיבה לה: "אני אגיד לך ממי הוא מפחד, הוא מפחד מרעשי רקע כמו ערוצי התבהלה שלכם". לאחר מכן אמרה אהריש כי ": "אוקיי, אבל את מתראיינת לערוצי התבהלה האלה  בואי לא נגיע למקום הזה, בואי לא נקרא בשמות, אני מכבדת אותך בתוך חברת הכנסת טלי גוטליב. אל תקראי לנו 'ערוצי תבהלה'". עם זאת, התעקשה גוטליב ואמרה: "אני קוראת לך 'ערוץ תבהלה', זו זכותי".

האמירה של גוטליב עוררה את זעמה של אהריש, שאמרה: "אם ככה אז בואי נעצור את הריאיון פה, כי מי שמשפיל אותי ואת הקולגות שלי אני לא מוכנה להמשיך לראיין אותו". גוטליב: "את לא חייבת, צר לי על הגישה שלך".

ההתבטאויות החוזרות והנשנות של חברת הכנסת גוטליב נגד כוחות הביטחון מעוררות גינויים מקיר לקיר, גם בתוך מפלגתה שלה. שר הביטחון יואב גלנט, התייחס להתבטאות ומסר כי: "צה״ל ושב״כ הם כלי המגן המקנה חיים למדינת ישראל ולאזרחיה – האמירות החמורות הנשמעות מפי שרים וחברי כנסת כלפיהם כמוהן כרמיסת דגל המדינה. ‏דוחה בשאט נפש את ההשתלחויות של פוליטיקאים חסרי אחריות כנגד גופי הביטחון וקורא להם להתנצל מיידית".

בתוך כך, 800 יוצאי ויוצאות שב"כ מסרו בהודעה מיוחדת ותקפו את שר הביטחון על כך שאיפשר לחבריו לסיעה להתבטא בצורה כה קיצונית: "אנחנו 800 יוצאות ויוצאי שב"כ ,לא אנחנו ולא שאר רעינו נשות ואנשי השירות בעבר ובהווה ,עובדים אצל מחבלים. אצל מי את עובדת טלי גוטליב ומי שריין אותך לרשימת הליכוד אנחנו יודעים היטב. גלנט, החרפה הזו היא חברת סיעתך! בכל רגע שעובר ואתה עדיין חבר איתה באותה סיעה אתה נותן ידך להכתמת לוחמי ולוחמות השב"כ וצה"ל. או היא או אתה! דיכטר, ממך כבר לא נותרו לנו ציפיות. יום יבוא וישראל השפויה תקיא מקרבה את כל מי שנתן ידו והיה חלק מהחלשת שומרי הסף".

מצאתם טעות בכתבה?

דילוג לתוכן