אתר האינטרנט של אגודת העיתונאים משתדרג לפורמט חדש ואנו בתקופת הרצה שלאחריה האתר יונגש כנדרש

מאסטר שף של קשת 12 זכתה לרייטינג של 20% | האם הופעתה הסוערת של רותי ברודו בוועדה בכנסת תרמה לכך?

נראה כי דבריה של רותי ברודו, שזכו לגינויים נרחבים ברשת ואף גרמו למסעדנית הידוענית להתעמת עם גולשים, לא השפיעו לרעה על נתוני הצפייה של התוכנית "מאסטר שף" בהשתתפותה.

תוכנית האוכל המובילה ששודרה בליל אמש, שעות אחדות לאחר הופעתה הסוערת של ברודו בועדה המיוחדת לעובדים זרים, זכתה אמש (א') לרייטינג בשיעור של כ-20%, המהווים כחצי מיליון צופים בקירוב. במהלך הדיון בועדת הכנסת, ברודו איימה כי תעביר את עסקי המסעדנות שלה ליוון, "אין לנו שום סיבה בעולם להשאיר את העסקים שלנו בארץ", אמרה. בנוסף, היא אף התריעה בפני נציגי משרד הכלכלה על "היחס המזלזל של רשויות המדינה כלפי בעלי העסקים בכלל והמסעדנים במיוחד, המתבטא באי מתן עזרה למגזר זה".

דבריה של ברודו, כאמור, יצרו סערה רבתי לאחר שערוץ הכנסת העלה לרשתות את עיקרי דבריה ומכאן החל "פינג פונג" בין ברודו לגולשים: "וכשאת עושקת את הציבור במחירים מטורפים?!", כתב גולש. "לא עושקת, עושה כמיטב יכולתי", השיבה ברודו. גולש אחר התייחס לאיום העזיבה. "בואי נראה אם תמצאי את הפרייארים שישלמו לך בחו"ל את מה שאת גובה מאיתנו פה", עקץ. "חבל שזו ההרגשה שלך", ענתה.

כאמור, תוכנית האוכל המובילה רשמה נתוני צפייה גבוהים ביחס לערוצים המתחרים. בתוך כך, גם "הפטריוטים" של ערוץ 14 בהגשת ינון מגל, רשמה הישג נאה עם נתון צפייה גבוה בשיעור של כ- 9.1%. עם זאת, אכזבה רבה הייתה אמש בקרב אנשי ערוץ 13 בשל נתוני הצפייה המאכזבים פרק האחרון של הסדרה שנות ה-90 בכיכובו של שלום אסייג.

בערוץ קיוו שפרק הסיום יניב שיעור צפייה גבוהה מהרגיל, כפי שקורה פעמים רבות בפרקי סיום של סדרות, אולם התוכנית זכתה רק ל – 6.6% והצליחה לעקוף רק את התוכנית "האחוזון העליון" ששודרה אמש בכאן 11 ודורגה במקום האחרון עם 5.4%.

מצאתם טעות בכתבה?

דילוג לתוכן