אתר האינטרנט של אגודת העיתונאים משתדרג לפורמט חדש ואנו בתקופת הרצה שלאחריה האתר יונגש כנדרש

נועם לניר בריאיון בגל"צ: "החסימה בנתב"ג הייתה מיותרת"

נעם לניר התראיין הבוקר (שלישי) בגל"צ ליאיר שרקי וספי עובדיה. הוא קרא לממשלה לעצור את החקיקה והדגיש כי הוא בעד גניזת הרפורמה המשפטית, כתנאי לממשלת אחדות ברוטציה עם בני גנץ

איש העסקים נעם לניר  התראיין הבוקר (שלישי) בגל"צ לספי עובדיה ויאיר שרקי  בצל יום השיבושים וההפגנות כנגד ביטול עילת הסבירות. הוא קרא לממשלה  לעצור את החקיקה באופן מלא ולהחזיר את האמון שנשבר בין העם למערכת. "לא ראיתי מערכה מול החיזבאללה, לא ראיתי מערכה בעד הגיוס, ראיתי שנאה מטורפת כלפי הציבור הליברלי".

בריאיון הדגיש את תמיכתו בממשלת אחדות תמורת גניזה מלאה של הרפורמה המשפטית והוקאה של המפלגות הקיצוניות כלשונו מן הממשלה. מנגד, הדגיש את הצורך לאחות את הקרע שנוצר בעם, המאיים על החברה הישראלית. "מעשה הנוכלות שעשו לגנץ מעלה ספקות לגבי העמידה של הליכוד בהסכמים מולם, אך אם יבטלו את המהפכה המשפטית, ויתנו לגנץ רוטציה, אני בעד כניסתן של המפלגות הליברליות לממשלה הנוכחית".

כשנשאל לניר על ידי שרקי על הצורך בעשיית חשבון נפש סביב תקופת בין המצרים, ענה כי לפי דעתו, החסימה בנתב"ג הייתה מיותרת. על הטענה שהועלתה כלפי המחאה בדבר שנאת חרדים ענה כי "אנחנו כל כך מוכים וחבולים, שלא נשאר לנו מקום לשנוא. יש כעס. הם מקבלים מיליארדים ולא הולכים לצבא. אבל באופן אישי חושב שצריך להרפות מהעניין ולא לגייס אותם כנגד רצונם".

נועם לניר הוא איש עסקים ולמנכ"ל חברת ההשקעות "ליוורמור השקעות" שהצטרף  לאחרונה לשורת המחאה ואף נמנה עם ראשיה.

מצאתם טעות בכתבה?

דילוג לתוכן