אתר האינטרנט של אגודת העיתונאים משתדרג לפורמט חדש ואנו בתקופת הרצה שלאחריה האתר יונגש כנדרש

סקירה עיתונאית 10.07: גלי בהרב-מיארה על כוונת הממשלה | פערים בסקרי מנדטים בכאן 11 וחדשות 12

הארץ מתנגדים בחריפות לצמצום עילת הסבירות, ידיעות חושפים את כוונת הממשלה לפטר את היועמ"שית וישראל היום מדווחים על הלחץ של שר המשפטים לזרז את שינוי הרכב הוועדה לבחירת שופטים

סדר היום התקשורתי נפתח הבוקר בצל החקיקה הדרמטית לצמצום עילת הסבירות שתעלה היום (שני)  להצבעה על בכנסת. שלושת השערים נפתחו סביב החקיקה וישיבת הממשלה בה השתתפה היועמ"שית גלי בהרב-מיארה.

ידיעות אחרונות חשפו כי ישנה כוונה להדיח את בהרב-מיארה לאחר השלמת החקיקה. עוד הוסיפו, כי על אף השמועות שעלו ממשרד המשפטים, אין לה שום כוונה להתפטר.

ישראל היום עסקה בלחץ שמפעיל שר המשפטים יריב לוין על רוה"מ בדרישה לזרז את שינוי הרכב הוועדה למינוי שופטים. אזכור בהרב-מיארה ירד לתחתית העמוד תחת הכותרת: "ממשלת ישראל נגד היועמ"שית: יש לך שבוע לגבש נהלים מול המפגינים"

הכותרת שהופיעה הבוקר בעיתון הארץ הייתה קצרה ובעלת משמעות תקיפה במיוחד: "בלתי סביר בעליל".

ידיעות
ישראל היום
vtr. nkt

פערים בסקרי מנדטים – 09.07

חדשות 12 ומהדורת כאן 11 פרסמו אתמול (ראשון) סקר מנדטים עדכני. תוצאות הסקרים מצביעות על פער של שלושה מנדטים למפלגת יש עתיד: בעוד שבחדשות 12 זוכה המפלגה ל-20 מנדטים, בחדשות כאן 11 יש עתיד תקבל 17 מנדטים בלבד. פער נוסף נרשם למפלגת המחנה הממלכתי בין המהדורות. לפי חדשות 12, המחנה הממלכתי הופכת למפלגה השנייה בגודלה עם 26 מנדטים, בכאן 11 המפלגה בראשות בני גנץ מובילה עם 29.

התחרות הפוליטית בין שתי המפלגות ניקרת בתקופה האחרונה, אך נראה שלפחות לפי הסקרים שפורסמו אמש, אין הכרעה ממשית בדבר השאלה, כוחו של מי גדל, על חשבון השני.

חברות הסקרים:

חדשות 12: מדגם ייעוץ ומחקר בראשות מנו גבע

כאן 11: מכון קנטאר בראשות דודי חסיד

מצאתם טעות בכתבה?

דילוג לתוכן