אתר האינטרנט של אגודת העיתונאים משתדרג לפורמט חדש ואנו בתקופת הרצה שלאחריה האתר יונגש כנדרש

פרס ישראל בתחום התקשורת יוענק ל"צייד הסקופים" שלמה נקדימון

הפרס יוענק לעיתונאי המוערך בשל פעילותו רבת השנים בתחום העיתונות, הספרות הדוקומנטרית וההיסטוריה של ישראל מרגע הקמתה ועד לעת האחרונה. חברי ועדת הפרס: "נקדימון הוא עיתונאי בכל רמ"ח אבריו ושס"ה גידיו"

העיתונאי שלמה נקדימון, יקבל את פרס ישראל לשנת תשפ"ד בתחום התקשורת והתקשורת החזותית – כך הודיעו אמש (ב') במשרד החינוך. הפרס יוענק לו בשל תרומתו רבת השנים בתחום העיתונות, הספרות הדוקומנטרית וההיסטוריה של ישראל מרגע הקמתה ועד לעת האחרונה. בשנת 2012 נקדימון זכה בפרס מפעל חיים המוענק במסגרת כנס אילת לעיתונות – מטעם אגודת העיתונאים תל אביב.

שלמה נקדימון - מתוך וויקיפדיה - אגודת העיתונאים בתל אביב
שלמה נקדימון | מתוך וויקיפדיה 

נקדימון זכה לכינוי "צייד הסקופים" נוכח חשיפתן של פרשיות רבות בעלות משמעות היסטורית. לאורך עבודתו העיתונאית הנפרשת על תקופה בת יותר משישה עשורים, סיקר באופן עיקש את הפוליטיקה הישראלית על כל גווניה. חלק מספרי המחקר התיעודיים שחיבר לאורך השנים, נלמדים במוסדות להשכלה גבוהה עד עצם היום הזה.

עוד כתבו כתבו חברי וחברות ועדת הפרס כי "נקדימון הוא עיתונאי בכל רמ"ח אבריו ושס"ה גידיו והוא הוכיח זאת לאורך שנות פעילותו הרבות. כתבותיו וספריו מהווים יחדיו מצג עיתונאי מקורי ונדיר, המהווה סיקור ותיעוד מתמשך של נושאים העומדים במרכז החיים הציבוריים בישראל".

מצאתם טעות בכתבה?

דילוג לתוכן